Waar kan ik het beste de wax 845 mee aanbrengen? Met een doek , pad , machinaal, hand ? En waar wrijf je het mee op als het droog is?
Ok!Wellicht handig om de volgende keer even het forum door te zoeken i.p.v nieuwe topics te openen...
Je hebt nu namelijk 2 aparte topics aangemaakt voor een paar vragen betreft Collinite 845.
Als je hier tussen had gekeken, had je alle antwoorden op je vragen gevonden![]()
Ok top! Ik ga de fles verwarmen en ik heb de doeken besteld !Ik zag inderdaad meerdere vragen van jou voorbij komen zoals @RoyR al aangaf, neem de tip van hem mee...
Om toch een antwoord te geven, Ik heb vorige weekend de 845 aangebracht op de auto van mijn ouders.
Ik heb de fles in een emmer met handwarm water gelegd en ik ben toen begonnen met het wassen van de auto.
Ik had de week ervoor al een deel gedaan en ik moest alleen de deuren nog in de 845 zetten, dus na het wassen de deuren voorbereid om ze in de 845 te smeren.
Inmiddels was de 845 lekker dun, en na het ' shaken'. van de fles de 845 aangebracht met Deze.
Machinaal met de eerder genoemde pads staat ook nog op mijn " to do " lijst, maar nu op deze manier gedaan, en afgenomen met de eerder genoemde groene doeken van Monello.
Suc6
Overweeg op termijn ook machinaal te gaan waxen o.a. Kan het mis hebben, maar op de kleur na nagenoeg geen verschil in de rode en zwarte pad? Kwestie van juiste combi vinden tussen pad en wax?-Monello zwarte of rode 5’5” pad
Ik zou voor de rode gaan omdat je dan beter de hoeveelheid product kan zien verder maakt het niet zoveel uitOverweeg op termijn ook machinaal te gaan waxen o.a. Kan het mis hebben, maar op de kleur na nagenoeg geen verschil in de rode en zwarte pad? Kwestie van juiste combi vinden tussen pad en wax?