• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alle rotary's op een rij.

ShowProdImgLarge.ashx?id=101724&f=d.jpg


PRO900

Technische gegevens:

Polijstpad-Ømax.: 190mm
Toeren per minuut: 0 - 2800 RPM
Aansluitspanning: 230 volt
Draad: 5/16"-24
Afgegeven vermogen: 880 watt
Gewicht (zonder kabel): 2,0 kilo
Isolatieklasse: II
Mogelijkheid om een kleinere/grotere backingplate te monteren: JA
Prijs: Afhankelijk van de uitvoering: vanaf € 115,00 euro
Waar verkrijgbaar: in je favoriete webshop
 
1c.jpg

Ik heb deze: een Einhell BT PO 1100E.
Softstart, 1000-3000 toeren in stapjes van 100 (digi display)
Lijkt op de Dodo spin doctor.

Lekker licht. Nadeel is dat je bij elke start opnieuw de toeren moet opgeven.
Voordeel: Prijs!
 
Wie zou mij willen vertellen wat ik precies nodig heb om aan de slag te gaan met de PRO900? Ik ben al in het bezit van een uitgebreide polijst set om met een DAP 500 uit te voeten te kunnen maar ik wil nu een stapje verder gaan en ook met een rotary gaan polijsten maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wat ik nu allemaal nodig heb naast mijn bestaande set bestaande uit een DAP 500, verschillende pads en polijstmiddelen.
 
In principe heb je niets meer nodig voor de rotary als je al polijstpads hebt voor de D/A.

Grootste verschil is eigenlijk de vermogensafname. Zeg maar grote stappen, snel thuis methode ;)
 
Even een schop in dit topic...

Ik wil binnenkort een rotary gaan kopen. Nu is de Flex op de homepage een prachtige machine. Alleen 399 euro vind ik wel een flinke investering.

Nu zag ik in de reacties dat de AEG PE150 ook een aardige machine is. Maar is het huidige oranje model ook nog steeds een prima machine? Of toch het beste gewoon de investering doen en een Flex kopen?

Alvast bedankt,

Berrie
 
Ik zag recent van Flex ook draadloze machines.
Lijkt me helemaal top
FLEX XFE15 150 Cordless Orbital Polisher , nadeel , full speed 45 minuten op een accu meen ik gezien te hebben
 
En 40 min laden. Kit wordt geleverd met 2 accu’s dus je zit nooit zonder
 
Laatst bewerkt: