• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2018!

Heerlijk!!! Laat maar komen die vrijdag, spaarvarken al open gebroken, kom maar op...

En mij benieuwen hoeveel mensen er nu weer beginnen over het niet verkregen gratis presentje.....

Misschien even erbij vermelden dit keer?
@Dibbuz @Laurette @Tim
Nee, want we vermelden er ook niet bij dat ze een presentje normaal krijgen. Dus dan gaan we ook niet melden dat ze het er niet bij krijgen. ;)
 
@Laurette Ik heb zowel hier als in de nieuwsbrief gelezen dat de Black Friday acties om 0.00 uur beginnen, maar gelden de acties ook in de winkel (tijdens openingstijden natuurlijk)?
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
@Cordoba ja de acties zijn ook geldig in de showroom en we zijn geopend van 09.00 - 18.00 uur! :) Iedereen is dus ook van harte welkom in de winkel. Let wel op dat online geplaatste bestellingen niet op dezelfde dag opgehaald kunnen worden tenzij je een ophaalbevestiging krijgt!

Als je de producten direct wilt hebben bestel deze dan niet online maar bestel deze ter plekke in de showroom.
 
Over enkele dagen is het zo ver :party: Black Friday 2018 :party:. Op vrijdag 23 november ontvang je naast de acties uit de nieuwsbrief van vorige week ook korting op o.a. de volgende producten:

30% korting op de Monello Cubo XL: van €41,99 voor €29,39. OP=OP maximaal 50 stuks beschikbaar!

26% korting op de Scholl Concepts S2 Shock 2 Cut 500 gram: van €32,49 voor €23,99.

35% korting op het gehele assortiment van Wolf's Chemicals: zolang de voorraad strekt.

Alle aanbiedingen kun je aankomende vrijdag terugvinden op deze pagina. De aanbiedingen zijn zowel online als in onze showroom geldig!
 
Bedankt Laurette, dan kom ik vrijdag voor het werk even langs (ik moet laat beginnen) en kan dan gelijk de Rupes-bon inleveren.
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
Over enkele uren gaan we van start: BLACK FRIDAY 2018!

Naast de reguliere aanbiedingen ontvang je ook 13% korting op het gehele assortiment met de CARCLEANBF2018 code!

2018-11-21 17.15.27.jpg


De aanbiedingen:

60% korting op de Scangrip Colour Match Sunmatch van €156,- voor €62,49

38% korting op de Monello Senza Acqua Piazza Drying Towel van €7,99 voor €4,99

25% korting op de Gyeon Preserve van €9,99 voor €7,49

30% korting op de Cyber Clean Auto Pot 145gr. van €7,95 voor voor €5,56

35% korting op de Collinite Carnauba Paste Wax No. 915 van €45,99 voor €29,89 OP=OP 100 stuks beschikbaar!

32% korting op de RUPES BigFoot LHR15 Mark II Deluxe kit van €707,85 voor €479

38% korting op de Poorboy's World Strip Down 473ml van €15,99 voor €9,99

35% korting op het gehele assortiment van Wolf's Chemicals

30% korting op het gehele assortiment van Auto Finesse

30% korting op Dirt Locks van The Detail Guardz van €16,99 voor €11,99

33% korting op de Monello Pennello Doppio van €11,99 voor €7,99

33% korting op de Monello Acquafobia 500ml van €10,99 voor €7,35

35% korting op de Nanolex Wheel Cleaner & Iron Remover 750ml. van €18,49 voor €11,99

50% korting op de Monello Thick Mitt van €13,99 voor €6,99

40% korting op de Invisible Glass Reach & Glass Cleaning Tool van €17,99 voor €10,79

30% korting op het gehele Wowo's assortiment

25% korting op de Monello Faro Inspectielamp van €34,99 voor €26,35 OP=OP 25 stuks beschikbaar!

30% korting op de Monello Cubo XL Detailing Bag van €41,99 voor €29,39 OP=OP 50 stuks beschikbaar!

* Alle aanbiedingen zijn alleen geldig op vrijdag 23 november 2018. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, acties of bundels. Car Care Coupons zijn uitgesloten van deelname. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

De bijbehorende nieuwsbrief kun je terugvinden via de volgende link: https://mailchi.mp/carclean.com/black-friday-2018-gaat-van-start
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke en goede acties, helaas (of gelukkig? :p) niks voor mij.

Ik ga hier vast geen vrienden mee maken maar wil het toch gezegd hebben. Het valt me wel tegen dat jullie de kortingen op de Rupes en Scangrip op deze manier adverteren. Die producten staan altijd als "actie" (met prijzen die overal gehanteerd lijken te worden) en zijn nu effectief 10% en 25% afgeprijsd ipv 32 en 60.
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
Ik begrijp prima waar de % op gebaseerd zijn, ik hekel alleen dat het op deze manier gedaan wordt als de prijzen het hele jaar al als "Actie" staan naar een prijs die bij de concullega's gewoon hetzelfde is (zonder dat daar een actieprijs gehanteerd wordt). Ik zal er verder ook niet meer op ingaan, ik wilde het gewoon even kwijt :).

Begrijp me niet verkeerd, het blijven mooie kortingen en ik waardeer het echt dat jullie überhaupt aan de Black Friday rage mee doen!
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam