• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2018!

Bij mij leek het wel pakjesavond. ;)

Bestelling #1:
bf18 deel1.jpg

Wowo's Crystal Sealant / Fabric Sealant en de Gyeon Preserve morgen gebruiken op de huidige detail-klus (wordt vervolgd....)


En bestelling #2: (helaas vergeten de schuimpjes erbij te leggen....)
bf18 deel2.jpg

Ook de Wowo's Plastic Dressing zal morgen getest worden.

Carclean: bedankt voor de (mega)kortingen en de lekkernijen!
 
blackfriday2018.JPG


De buit is binnen! wat extra 3,5 inch padjes voor de kleine Flex, detail guardz voor de 2e emmer, Speed Demon wax detailer tegen de stofjes, lampje. alupoets van Mothers. Had eigenlijk nog wat Menzerna moeten bestellen...
Gebruiken jullie de Mag&Aluminium Polish van Mothers met katoenen doekjes of met staalwol 0000? Wie heeft tip? (uitlaat poetsen).
 
ja dat is goed, ik had niet zo gauw katoenen doekjes (alles is microfiber hier, de vaatdoeken ook) heb nu goedkope, katoenen washandjes gekocht. En voor de zekerheid ook nog gigagoedkope microvezel doekjes (die van na-1-keer-weg-gooi-doekjes).
Uitdaging 1 van deze auto: uitlaat echt naar de getver zoals Jansen dat zo mooi zegt
Uitdaging 2: interieur zwart leer met alcantara, ook naar de getver :cold_sweat: leer geen probleem, alcantara wordt zeuren en zweten
 
Ik neem aan dat je een klacht gaat indienen ter vergoeding, toch?

Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan om een klacht in te dienen gezien de lekkage meeviel en ik alles heb overgeheveld in lege containers en flessen die ik nog had liggen.
Er is dus wel wat product nodeloos verspild maar het viel al bij al mee.
Het gaat me dus niet zo zeer om een compensatie, eerder dat er voorzichtiger mee wordt omgegaan tijdens het traject.


@Mito stuur ons even foto's van de beschadiging en eventueel foto's van de doos zoals je deze hebt ontvangen. Ik dien de klacht dan in bij PostNL en uiteraard regelen wij de compensatie! :)

Daarom shop ik dus bij carclean...top service zoals altijd !! :)

Ik heb vanmorgen foto's genomen van de doos en zo goed als kon ook van het beschadigde tonnetje (dit was vrij moeilijk vast te leggen ivm de zwarte kleur en daar het een gaatje betrof in een deuk van een hoekje onderaan het tonnetje)

Hoe kan ik jullie deze het best bezorgen @Laurette ?

Bedankt alvast.
 
  • Leuk
Reactions: Rob Holthuijsen
uitlaat.jpeg






in allerijl foto genomen, Mother Mag&Alu-poets met katoenen doekje, ging best, wel wat spierkracht nodig. Staalfwol had de ijzerzaak wel maar een groffere soort, dus ik had geen superfijn staalwol om uit te proberen. Het katoenen doekje was een heel goedkoop washandje, kon daarna gelijk de prullenbak in :) dat is wel fijn met die kost-gewoon-niks-doekjes. Na alupoets nogmaals opgepoetst en daarna het kunststof schoongemaakt en gedressed