• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP Clinic III 10 oktober 2010: leer werken met de DAP500 en DAP900

Ik kan er ook helaas niet bijzijn, terwijl ik gisteren mijn DAP900 heb opgehaald in Berkel....
Jammer.

Haai,

heb me zojuist ingeschreven, want het lijkt me erg leerzaam. Maar vraag me af of dit binnen of buiten gedaan wordt. Heb op de site/forum gezien dat vorige clinics buiten werden gedaan, maar wat nou als het weer eens ouderwets nederlands pokke weer is :weetniet

We proberen het buiten te doen, dan kan je ook op je eigen auto aan de slag. Mocht het slecht weer zijn, dan kunnen we uitwijken naar binnen en kan je op de demopanelen aan de slag.

Maar tim toch,10 oktober dan is de herfst begonnen en is het meestal al aardig koud buiten,maar mannen suc6 dr is vast wel warme choco at the HQ:lol

zuidwest10 zei:
Maar tim toch,10 oktober dan is de herfst begonnen en is het meestal al aardig koud buiten,maar mannen suc6 dr is vast wel warme choco at the HQ:lol
Ik zou het een weekje eerder doen, dan kan ik tenminste ook komen :jippie , ehhh, dan is het nog wat warmer buiten o:-)

Danny, top dat jij er ook bent !

Patrick, wilma en ik zijn die dag ook aanwezig met de grootste swirl en hologram bak die we konden regelen :D

Ik ben nieuw op het Carclean forum.
Heb vandaag mij DAP binnengekregen en mij ingeschreven voor de workshop.
Ben erg benieuwd hoe blingbling ik mijn VW Bora weer zal krijgen!!
Ondanks dat ik weinig ervaring heb en doorgaans niet verder kom dan 2x per jaar de Bora in de wax te zetten en dus in vergelijking met sommigen op dit forum een complete leek ben heb ik er erg veel zin in.
Hoe dan ook ik ga komend weekend eerst effe de DAP uit proberen op de bestelbus van het werk;-)

Gr en tot de 10e

Marcel

De clinic is qua inschrijvingen vol, maar we krijgen meerdere aanvragen voor de reservelijst. Die stellen we maar op in dit topic.

Nog niet iedereen heeft trouwens voldaan en je inschrijving is officieel pas definitief als je ook betaald hebt. Ik zal de mensen even herinneren, wellicht vallen er nog wat mensen af,waardoor andere mensen weer blijgemaakt kunnen worden.

Wil je op de reservelijst? Zet je naam dan hieronder:

1)

Ik wil ook graag op de reservelijst.

Hoop dat afhakers het netjes en van tevoren even laten weten...

1) Pearlwhite
2) FFF

Sorry, ik blijf bij mijn standpunt :-b . Heb er echt zin in, hoop alleen dat het weer mee zit zodat ik het eea op de auto kan uitproberen.
Maaruh, geeft CC op dit soort dagen leuke kortingen weg. Ben nog daploos en zou er gaan een willlen aanschaffen :ja

Even inhakend op bovenstaande vraag :

Kunnen we deze dag ook spullen aanschaffen ?
Ik heb nog een bestellijstje liggen en zou deze die dag graag meenemen indien dat mogelijk is ?
Of is het voor jullie wellicht handiger dat ik gewoon bestel en dat laat thuisbezorgen ?