• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop V: 18 oktober 2009 = VOL!

Damn nu sta ik ineens op nummer 1 :D hehe

Misschien iemand een idee als het bedrag of voorhand gestort moet worden, of gewoon daar betaald?
 
Damned, pis ik weer naast de pot....(had ik me ingeschreven voor 12 july, maar was geannuleerd en kom ik vandaag terug van vakantie, blijkt dat het verschoven was naar 15 augustus):sob: ....echt balen!
 
Welkom, misschien kun je je even voorstellen in het daarvoor bestemde forumonderdeel, dat wordt op prijs gesteld :)^

Tevens:
We willen ook deze keer het aantal deelnemers beperken tot 15 personen. Dus als je interesse hebt, wees er snel bij!

Op dit moment zitten we al op 15 man :s
 
tator zei:
Damned, pis ik weer naast de pot....(had ik me ingeschreven voor 12 july, maar was geannuleerd en kom ik vandaag terug van vakantie, blijkt dat het verschoven was naar 15 augustus):sob: ....echt balen!

Tator, anders even aangeven dat je op de reservelijst wilt komen. Er vallen weleens wat mensen (op het laatste moment) af.
 
Beste carcleanteam,

hierbij wil ik mij opgeven voor de reservelijst...(en nou maar hopen dat iemand afvalt)
 
Ik zou mij ook graag op willen geven voor de reserve lijst. Helaas was ik tijdens inschrijven ook op vakantie en zie ik nu het topic pas...
 
:! Als er op het laatste moment nog mensen afvallen (mexicaanse griep?:-& ) dan zou ik graag mee wilen doen.
Sta ik dan derde op de reservelijst?
 
Hoi,

Ook ik wil graag op de reservelijst, al denk ik niet dat er 4 man gaan afvallen.

Woensdag avond laat de DAP besteld met het nodige materieel (volgens mij ben ik nog eea vergeten) en vrijdag was het al binnen!
Er werd een zelfs MF doek bijgeleverd die ik volgens mij niet heb besteld (foutje of klantvriendelijkheid?), of hij moest bij de DAP horen.
In ieder geval ben ik zeer tevreden over mijn eerste bestelling.
Van de week heb ik op een schade deur van mijn auto de DAP uit geprobeerd en het resultaat is redelijk goed. de swirls voor 90% weg gekregen.
Maar omdat dat mijn enige ervaring met het apparaat is zou ik graag de cursus volgen voor ik mijn auto behandel.

Ik zal me binnenkort ook even voorstellen in het daarvoor bestemde topic, dat is wel zo netjes.

Mvg,
Frank

Ps: 20 man ipv 15 is niet mogenlijk ben ik bang?
 
Ik ga het in de groep gooien om 20 man te plaatsen in plaats van 15, voorwaarde is wel dat iedereen van ons kan komen op die dag om genoeg ondersteuning te geven op de dag. Meer deelnemers mag niet ten koste gaan van de kwaliteit.
 
Ik ga misschien moeten afzeggen :(

Einde volgende week kan ik dit bevestigen, ze hebben op het werk een weekend gepland met het team en als leidinggevende kan ik dan niet ontbreken :( :( :( :(

Maar volgende week vrijdag krijgen we de bevestiging, dus dan kan ik dit meedelen...
Ga zelf beetje duwen om het verzet te krijgen :D
 
Mocht er uitgebried worden naar 20 man heb ik ook nog een introducee die op de reservelijst mag.
 
Heeft deze introducee een DAP500? :

Op zondag 18 oktober willen we de vijfde en laatste DAP500 workshop van dit jaar houden, wederom speciaal bedoeld voor DAP500 eigenaren.

Deze workshop is dus ook weer bedoeld voor eigenaren van een DAP500 zijn en tijdens deze dag wordt de basis van machinaal excentrisch detailen met de DAP500 besproken.