• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop V: 18 oktober 2009 = VOL!

Even niet duidelijk. maar is er nu nog 1 plaats vrij..........?
Ik heb zeker nog interesse.............laat het asap horen kan ik vanacht nog snel mijn auto wassen..............

gr
 
Jazeker! Je staat erop!

's nachts je auto wassen. :-D

1) Jackveld
2) Padi-Duiker
3) Antoni
4) SeatJeroen (met 1 introducee)
5) Silver_Ibiza
6) Eelco
7) robsel
8) Msniekers (met 1 introducee)
9) Dennis Blomaard
10) ralphy
11) Omegauser
12) Sjors-V6
13) B-Buster
14) Sqweesh
15) dannydehert
16) Tator
17) Arjan
18) romeodelta
19) paulb
20) Duc
 
Het adres wat we morgen in de routemiep moeten rammelen is toch:

Weg en Land 35a
2661 DC Bergschenhoek


En is er de mogelijkheid van pinnen bij jullie of is er in de buurt iets tot mogelijkheid van pinnen? (ik ben niet bij de DSB :D)

Ik heb een lekker lang ritje voor de boeg, ik hoop dat het de moeite waard is....
Ik heb er zin in morgen :)^

Groet'n uut t Noord'n

.
 
Beste TIM & TEAM,

Vandaag een leuke en leerzame goed georganiseerde Workshop gehad !!
Lekkere koffie met lekkere koeken, etc ......
Lekkere luxe broodjes.........
Leuke mensen........
Leuk en behulpzaam Carclean Team.............( ik heb veel opgestoken)
Al met al.....SUPER!!!::heart_eyes: ::ja

Rob
 
Wat is Carclean.com toch een super bedrijf.

Heb een super gezellige dag gehad en veel opgestoken.
Mocht er ooit een vervolg clinic komen ben ik er zeker bij.

Gr Paul,
 
:party: Wat een super leuke en leerrijke dag!
Zelfs het weer sputterde niet al te veel tegen.

Bedankt Tim, Dennis, Cees,... en Co!

Er staan weeral wat meer dingen op de verlanglijst...maar gelukkig heb ik me kunnen inhouden in het winkeltje :D
 
+1 :)^

Heb het erg naar m'n zin gehad op deze leerzame dag!
Jammer van de spetters tussendoor, maar de lampen van de Zafira zijn erg opgeknapt :)

Ook super dat ik m'n pads kon omruilen, super service dus!
Verder sluit ik me aan bij de vorige reacties :party:
 
Bedankt voor de leuke en leerzame dag:)^

De achterlichten van de TT zijn weer als nieuw:party:

Na zo`n dag beginnen me handen weer te jeuken, even wachten tot zaterdag. Dan met de tips aan de gang om een betere finish te krijgen:grinning:
 
Team van Carclean, "SUPER BEDANKT" voor deze dag. Ben lekker bezig geweest, zo nu en dan even stoppen voor de regen (met polijsten gewoon doorgegaan in de regen, en dat werd een beetje een natte boel,^^ ) en daarna onder de tent gaan staan met de motorkap. Moest de wax nog opbrengen, en dat is uiteindelijk gelukt.

Daarna spulletjes kopen in de shop8-()) daar gingen weer een paar euro's. Ben ik toch nog de klei van PB vergeten te kopen, dit had ik op de motorkap geprobeerd:party: echt SUPER dat kleien:party:. OH ja.....ik weet nu ook dat je na PB white diamond nog een sealent moet aanbrengen:schaam

poetsworkshop.jpg


Links op de foto dat had ik al.......rechts vandaag gekocht......... STOM de klei vergeten:auw
 
Carclean team, bedankt voor de leerzame dag! Ondanks het weer heb ik toch een hoop opgestoken.

Volgend weekend de hele auto maar weer eens aanpakken met de opgedane kennis.
 
Zeker een leuke en leerzame dag.

Uitleg ook goed en duidelijk, met uiteraard een gezonde dosis humor van Cees & Co tussendoor:D .
Zelf ook nog ff de compressorpad getest, en meteen maar 3 kleuren meegenomen, samen met nog wat andere spullen.

Uiteraard ook even hier en daar een praatje gemaakt, en wat gezichten achter het forum leren kennen.

Het was (voor mij) ff 2 uurtjes karren, maar ik vond het zeker de moeite waard. Was gelukkig net op tijd thuis voor de Formule 1:grinning: .

Ik heb wel wat foto's gemaakt, komen vanavond of morgen wel online.
 
Een zeer leerzame dag gehad, ondanks het feit dat ik de DAP al een aantal keren had gebruikt. Veel extra tips en trucs kunnen zien en deze gaan komende week ook zeker gebruikt worden.

Was een gezellige leerzame dag, beetje jammer van het weer, maar de lunch de gezelligheid maakten het zeker goed!
Uiteraard wil ik dan ook de gehele crew van Carclean bedanken :)^