• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: waar ligt jullie interesse?

Vorig jaar de George bij Blokker gekocht. 269 inclusief alles.Was mooie aanbieding.
Voor mij werkt hij uitstekend.
Het oprollen van het snoer had ik graag via een mechanisch oproepsysteem gehad.
Verder zijn de losse onderdelen lastig op te ruimen.
Ik heb de originele doos hiervoor in gebruik. Bovenkant opengesneden.


Op mijn werk ook alles Numatic. Niet kapot te krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Prima ding idd al gebruik ik em zelf niet echt veel.
Dalijk weer een keer als het goed warm weer is voor de auto’s en ik leen em nog wel eens uit aan vrienden. Thats it.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
@Xleruks dat begint aardig op de familie te lijken die in mijn garage hangt.

Ik zou als aanvulling eerder voor een LH19 gaan. Die zal meer meerwaarde geven aan je huidige collectie dan een 21.
 
Alweer bijna een weekje radiostilte (helaas).
Ben wel benieuwd of er al wat te melden is @Dibbuz. Nu de Brexit weer even uitgesteld is is er in elk geval nog even tijd... ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Denk dat het nog niet voor de eerstkomende weken zal zijn.
Zal er maar niet op wachten en mijn extractor al aanschaffen.
Bij de eerste was ik te laat en de tweede bleef ook aanslepen. :D
 
Alweer bijna een weekje radiostilte (helaas).
Ben wel benieuwd of er al wat te melden is @Dibbuz. Nu de Brexit weer even uitgesteld is is er in elk geval nog even tijd... ;)
Ik weet niet of de Numatic gaat lukken. De prijs die wij moesten betalen lag hoger dan de laagste prijs op internet inclusief BTW.
Ze zouden nog navraag doen bij de importeur hoe dit kan maar ik denk niet dat het wat gaat worden. We willen ook wel iets kunnen verdienen aan een groupbuy natuurlijk.