• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het merk Insta Finish

braamr

Detailing rookie
24 jun 2009
45
0
Kwam na wat verschillende site te bezoeken het merk Insta Finish tegen. De producten zien er netjes uit en de prijzen zijn niet schrikbarend hoog.
Nu kreeg ik toch enigzins de indruk dat het merk mogelijk dezelfde spullen als Chemical Guys zou verkopen. Ze gebruiken namelijk een aantal dezelfde namen waarbij de kleuren en de geuren dan ook overeenkomen.

Zijn er mensen bekend met dit merk ?


EDIT

Ik zag dat er al is een topic over geweest was, maar helaas nog geen ervaringen of mensen die het daadwerkelijk hebben gezien,geroken,geproefd,vastgehouden,gebruikt etc etc
 
Is het niets voor Carclean om een aantal van deze producten onder eigen naam (monelleo) te verkopen ? Of zijn jullie inmiddels al achter de schermen met andere merken, spullen bezig :)
 
De Insta Finish producten hebben o.a. de Chemical Guys en Smartwax producten als broertjes en zusjes. CC moet al moeite genoeg doen om deze in huis te krijgen en verder heeft het niet zoveel nut om dezelfde producten onder andere naam te verkopen.

Ik dacht wel dat Dodo Juice in de markt was om producten specifiek voor Carclean te gaan maken. :party:
[edit] even de link erbij gezocht
 
Klopt Dodo Juice zal een aantal producten voor ons gaan produceren, althans dat zijn de plannen.

We moeten inderdaad genoeg stoeien om de producten van CG en Smartwax in huis te krijgen. De blokkades zijn nog steeds her en der actief. :roll
 
Zo vervelend als je ergens wordt tegengewerkt }:)w

Is het dan de bedoeling (het plan) dat Dodo speciaal voor CC iets gaat ontwikkelen, of dat dezelfde producten onder een andere
naam gaan worden verkocht ? Of kan je daar niet te veel over kwijt......
 
Lijkt me erg chique....

Gaan het tegen die tijd wel horen. Weet ik voorlopig even genoeg