• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Limburger erbij...

Van harte welkom hier (heb al wel in je topics gereageerd, maar je nog niet welkom geheten ;)), dus...
Bij deze!
 
beetje laat, maar ook welkom hier op de errug mooie forum.
Ik zag al aan de foto langs het spoor dat je in grubbenvorst woont.
Ik woon zelf namelijk ook in Grubbenvorst.

Gr Peter
 
@ Peter1980: Haha, das toevallig, zo'n klein dorpje en dan gewoon hier op de site nog een dorpsbewoner.
Welke straat dan als ik vragen mag?
 
Misschien de slogan "Limburg, the bright side of life" eens aanpassen naar "Limburg, the shiny side of life"....:rules
 
Nee, geen apart limbo topic!

Vandaag had ik weer een stel pipo's uit Sittard aan de lijn (handig joh die oranjeboulevard daar) Gebeurt eigenlijk bijna dagelijks.

De dames altijd heel vrolijk, en tonen veel intresse (klets dan ook zo een kwartier door, voordat ik eindelijk eens vraag waar ik voor bel, en wie ik moet hebben,...) Kom je bij de volgende, denkt die zo lollig te zijn om echt limburgs te gaan praten... Oke, prima, maar dat kan ik ook in het Fries. Vroeg die of ik in het Nederlands wilde praten. Ja nu moet die het wel weten :roll Is ook nooit goed hé!

Verder heb ik er helemaal niks op tegen hoor :grinning: Komende maand heb ik weer een overnachting in Born bij het Amrath.
even 2 daagjes daar in het Limburgse vertoeven!
 
Ja leuk ja, 2 dagen tegen de laatste autofabriek van Nederland aan kijken....:roll

Maar goed, die pipo wat bijna alles verhuurt is dan ook uit Sittard...
 
Ideaal. Was aan het kijken bij de showoff topics ( bmw gek )
en kwam de m1 tegen.

Moest natuurlijk even kijken. Wist niet dat er zoveel detailers in venlo en omstreken waren.
Ik kom zelf uit venlo en heb net een 318i 07 aangeschaft en wilde nu toch wel iets meer doen dan alleen een spons en een emmer.

foto1.jpg


dit is de mijne en ik heb hem alleen een paar keer afgespoten om hem ietsje netter te maken tot ik een volledige bestelling heb geplaatst.

btw grubbenvorst is niet chill ! want heb bij clevers mijn velg beschadigd omdat het allemaal zo krap is. ( achja moest ooit gebeuren )


Als ik ooit vragen heb weet ik bij wie ik moet wezen :cool:
 
wel leuk om te zien hoeveel carclean fans er toch nog in de buurt wonen.

Ik ben zelf helaas nog een leek in detailen. Ik heb wel al een dap maar moet hem nog gaan gebruiken.

Er kan volgens de deskundigen hier op het forum niets misgaan maar toch zal de eerste keer wel spannend zijn.

Met een beetje mazzel kan ik komend weekend aan de slag.
 
gewoon ff samen met Sharif kijken, lekker dicht in de buurt...
Ik wil je evt ook wel op gang helpen, is ook niet gek ver (Liessel)
 
ik heb nog nooit aan detailing gedaan.. laat staan met een dap werken ( alles wat ik nu weet is van youtube en van het forum )

ik ben ook niet bang om de fout in te gaan aangezien ik alles met de hand wil doen ( in het ergste geval is er een detailer die voor €€€ ) je auto herstelt.

maar denk idd dat als sharif in de buurt iets zou detailen ik best zou willen helpen om het te leren.
Ik heb de bestelling toch nog niet af die zal er volgende week ergens uit gaan en dan hopen op nog wat goed weer..
 
ivo's zei:
gewoon ff samen met Sharif kijken, lekker dicht in de buurt...
Ik wil je evt ook wel op gang helpen, is ook niet gek ver (Liessel)

Liesel is inderdaad niet ver.
Maar na zoveel gelezen te hebben op het forum en aan de hand van jullie reacties ga ik er gewoon aan beginnen.
Mocht het niet lukken of dat het resultaat niet goed is kan ik sharif of jij nog altijd benaderen. In ieder geval bedankt voor je aanbod.

Als ik aan de auto gewerkt heb zal ik foto's maken om op het forum te zetten.
 
ja inderdaad. we waren een beetje afgedwaald. Kan soms raar lopen in een "discussie".

Prettig weekend allemaal.
 
Goedenavond,

Aangezien ik mijn oude account niet meer aan het werken kreeg, heb ik maar een nieuw account aangemaakt onder de naam Sharif78 (van 1978) :grinning:
Na een hele lange pauze, met heel veel andere prioriteiten, is het detailseizoen voor mij nu ook weer begonnen.

Momenteel staat er een BMW E92 335d op de oprit, die gedaan moet worden, maar heb daarvoor tot dinsdag de tijd.
Verder staat er dit weekend ook een Seat Altea op het programma.

Show-offs volgen natuurlijk in de loop van de week, begin volgende week...

Gr. Sharif