• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Ik mis eigenlijk de optie om pagina's te kiezen/een pagina vooruit of terug te gaan bovenaan én onderaan de pagina in plaats van enkel onderaan de pagina.

Een aantal andere fora waar ik regelmatig meelees hebben die functie en vooral om snel even het laatste bericht een pagina terug te lezen of om naar een bepaalde pagina in een discussie te gaan vind ik het handiger om ook bovenaan de pagina te kunnen selecteren.

Missen anderen dat ook? Is dat makkelijk in te stellen? Moet ik me niet zo aanstellen?
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Firefox, bij eerste benadering zie ik deze (benieuwd naar de Blog's)
114508
Na refresh is het weg
 
Ik heb al sinds donderdag dat op diverse apparaten de berichten niet gemarkeerd worden als gelezen, ondanks dat ik ze wel heb gelezen...

Wil graag ook kwijt dat de blauwe markering beter beviel dan de huidige zwarte.
 
@Tim: Ik heb "Ontvang e-mail wanneer een nieuw gesprek-bericht wordt ontvangen" aangevinkt staan, en kreeg vanmorgen 24 dezelfde mailtjes omdat er 1 gesprek-bericht verzonden was naar mij. Lijkt mij ook een nieuw probleem sinds de andere problemen zijn ontstaan!
 
@Tim Ik krijg vanaf denk ik “vrijdag” al van alle nieuwe posten heul veul keer hetzelfde mailtje, hoop dat je snel een oplossing vind, zie voorbeeld...
114513
 
Laatst bewerkt:
Ja, zowel over kabel als over mobiel (iPad met safari)
En op de laptop ook geen verandering

Lijkt of hij in de css blijft hangen (blog item zichtbaar ??)
 
@Tim, wat me opvalt is dat ik veel terugspring naar berichten rond 12 januari.

Misschien dat dat helpt in de zoektocht/oplossing van “nieuwe berichten”-bug??