• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy [ VW Passat B8 ] 1.4 TSI GTE

Is dat niet de bbs CI-R? @Quincy? ik vind dat persoonlijk wel een mooie velg, ook een van de duurdere modellen uit de bbs lijn. Volgens mij origineel satijnzwart geleverd. Ik vind het chromen randje juist wel passen bij oa je raamlijsten. Let op dat als de chromen randjes beschadigd zijn, deze ca 70 ps kosten. Als het prijstechnisch goed is zou ik er serieus over nadenken, omdat ze waardevast zijn. Het is wel zo dat zo een set bij verkoop weer iets langer kan blijven liggen door het argument wat je zelf aangeeft, de prijs ;)
 
Ik ben vreemd in de velgen-wereld, dus vroeg mij af of dit je enige overweging is? Deze zwarte BBS of nog andere?

Het ligt natuurlijk aan veel factoren of een velg klopt onder een auto, maar vind zelf vaak een dikke 5-spaaks wel mooi onder stations.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Ik heb de zwarte Bbs velgen onder mijn Passat. Heb ze hoogglans gepolijst. Vind ze zelf super dik onder de Passat staan !

8E10C3B5-EB8E-407F-BCE0-FC3733484BFB.jpeg

F17DA802-FDBE-440E-AC7C-29F0004E3EA0.jpeg
 
Nog steeds twijfel hier... ik zie al velen de zomersloffen er weer onder hebben en dat wil ik ook o_O

Ik heb momenteel een mooie set Monterey op het oog.. compleet met nieuwe banden en geheel vrij van enige schade

3f045e0b-1801-4f9a-a83c-e164f59950ea.jpeg

Screenshot_20240319_170508_Marktplaats.jpg


Het grote voordeel hiervan is dat er natuurlijk nieuwe banden omheen zitten en geen beschadiging hebben.

Het "nadeel" is dat de set in België te koop is haha... nu wil het toeval dat we nog een nachtje weg willen en dat zouden we dan kunnen combineren ;)

Wat vinden jullie?
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
De een zal ze mooi vinden, een andere misschien wat minder (of zelfs foei-lelijk). Waar het om gaat is of jij ze mooi vindt, er het geld er voor over hebt en de tijd kunt vrijmaken om ze op te halen. jij moet er in rijden, en een ander moet er naar kijken ;)

dat gezegd hebbende: niet mijn smaak, but you do you, mate!
 
  • Leuk
Reactions: Quincy
Velgen vind ik ook een persoonlijke keuze. En er zijn natuurlijk velgen die wel allemaal wel mooi vinden. Maar blijft eigen keuze in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Quincy en Bumpy
Ik zou persoonlijk een maatje groter willen maar het zijn wat mij betreft wel mooie velgen! Dat ze in Belgie staan zou voor mij geen belemmering zijn.
 
  • Leuk
Reactions: Quincy