• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stappenplan van een beginner - plan van aanpak en voortgang Peugeot 206CC

Hoe reageerde het leer op de tweede keer voeden?

Als ik eerlijk mag zijn; Gister glansde het behoorlijk, en vandaag al stukken minder. (Wat als positief wordt gezien) Maar het leder ziet er op de ofot's van gisteren veel gezonder uit. Nu lijkt het bijna vinyl-achtig met glans.

Zelfde idee bij je ongelakte kunststof: Het heeft flink wat glans en lijkt voeding te missen.
 
2e keer het leder bieden was zeker wel nodig, vanmorgen vroeg om 09:00 zat het er voor de 2e keer helemaal in.
Net nog weer even wat foto's gemaakt, ziet er denk ik wat mij betreft alweer een stuk beter uit, je merkt echt dat het leder de voeding nodig had.
Wellicht één deze dagen nog een keertje inwrijven met conditioner, maar eerst even kijken hoe het nu gaat herstellen.

Het ongelakte kunststof zoals het dashboard moet ik ook nog 1 of 2 keer behandelen met een finisher, is pas 1x gedaan.
De auto had wat dat betreft een hoop achterstallig onderhoud, maar beetje bij beetje gaat het wel goed komen.

Net ook even wat rubbers schoongemaakt en behandeld, ziet er ook weer wat frisser en strakker uit.

20201220_153644.jpg

20201220_153707.jpg

20201220_155220.jpg

20201220_155227.jpg

20201220_155243.jpg