• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Deze hele actie was meer plannen dan ik verwacht had. Volgende dingen heb ik de afgelopen uren besteld:

SSS.PNG
 
Wacht het maar even af, je kunt ons wel een mailtje sturen met je ordernummer. Als de betaling binnen is dan zorgen we ervoor dat het in orde komt!
Bedankt voor de snelle reactie, mail is verstuurd. Dan wacht ik rustig even af en plaats ik mijn laatste bestelling voor vandaag :)
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
Mijn eerste order staat op 'verwerken', mijn tweede order staat op 'geannuleerd' met direct daarna 'Uitleverbaar' met een ander ordernummer ervoor.

Wel orderontvangstbevestigingsmail en mail met factuur gekregen, is dit alles dan in orde of wacht ik af?
 
Er zijn nogal wat verwarringen rondom de gifts. Dit is een bugje in ons systeem. Alle gifts worden handmatig uit de orders gehaald, deze staan wel in de orderbevestiging die je via de mail ontvangt. Excuus voor de verwarring!

Vreemd, bij mij is het juist andersom: de gift staat wel in mijn bestellingsoverzicht op de site, maar niet in de mail die ik kreeg. Gaat me niet om de gift, korting is al mooi genoeg, maar toch een bugje blijkbaar.
 
Uitgekocht voor vandaag.
4 bestellingen de deur uit, door op verschillende tijden te bestellen toch 255,68 korting :grinning:
 
  • Leuk
Reactions: morphf
Jongens (en meisjes), vooral rustig blijven. Niet als een bezetene op de knoppen klikken, maar geef het systeem ff tijd.

Twee keer besteld, met korting, betaald en dat alles via Safari op de iPhone uit Italië. Nul hickups, annuleringen of problemen.
Alleen het forum heeft het zwaarder bij mij.
 
Mijn orders zijn geplaatst!

Helaas ging t bij mij ook mis! Betaald. En op de webshop stond dat t niet betaald was. Wegens tijd gebrek maar nog een keer betaald. En net even gemaild naar Carclean. Geld zal wel terug gestort worden...

Heb alles besteld tijdens het werk
b82e01ea3a1bcd83fc1a225fcf7ee983.jpg
 
  • Leuk
Reactions: ArnoldG
@Laurette
Het lijkt wel of deze actie niet geldig is voor buitenlandse klanten.
Van zodra ik inlog met mijn account, zijn de prijzen een stuk hoger dan als ik niet inlog.
En als ik als gast wil bestellen, kan ik het land (Belgie) niet ingeven...
Kunnen wij Belgen niet meedoen aan deze actie???
Heb om 11u30 zonder problemen een bestelling geplaatst uit België!
Dus het mag geen probleem zijn.
 

Bijlagen

  • Carclean-Factuur-000349390.pdf
    12 KB · Weergaven: 153
Ik heb nog steeds geen mail gekregen met orderbevestiging. Is dit normaal, want ik maak me nu wel zorgen.
Je hoort na enkele minuten een mail te krijgen... Met is vannacht bij mij ook fout gegaan, geen mail, bestelling geannuleerd, maar wel afgeschreven. Vanmorgen en vanmiddag beter resultaat, beide keren direct alles goed gegaan en ook direct mail gehad.
 
Mijn eerste order staat op 'verwerken', mijn tweede order staat op 'geannuleerd' met direct daarna 'Uitleverbaar' met een ander ordernummer ervoor.

Wel orderontvangstbevestigingsmail en mail met factuur gekregen, is dit alles dan in orde of wacht ik af?
Zal dan wel in orde komen Eddy! ;)
Grtjs Peter (voormalig QQ owner)
 
  • Leuk
Reactions: Nismo
Dit zijn we aan het uitzoeken. Er zit ergens een bottleneck, maar we weten niet waar. We vermoeden bij Mollie en niet bij ons.

Kon je op onze site een betaalmethode kiezen en dan op 'Betalen' klikken? En wat gebeurde er daarna?
Je hoort na enkele minuten een mail te krijgen... Met is vannacht bij mij ook fout gegaan, geen mail, bestelling geannuleerd, maar wel afgeschreven. Vanmorgen en vanmiddag beter resultaat, beide keren direct alles goed gegaan en ook direct mail gehad.

Ik kreeg net de mails van vanochtend dus mijn bestellingen zijn allemaal in orde gekomen uiteindelijk.

Zou me er uiteindelijk ook niet al teveel zorgen maken, CarClean fixed zulke dingen uiteindelijk altijd wel.
 
Bij mij staat er bij mijn bestellingen wel “uitleverbaar”... en geld is van de rekening. Enkel de mail heb ik niet gekregen @Laurette.
Heb je een account? Als de order daar in staat komt het in orde! Misschien gaat het even duren voordat je de mail krijgt i.v.m. de drukte.