• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Ze staan klaar achter de kassa, jij geeft naam en woonplaats op (dat heb je opgegeven in je profiel) en zij zoeken je verlanglijstje er bij. Dat bestel je (of de delen die op dat tijdstip in de aanbieding zijn) en dan reken je af.
Dikke kans dat er, bij extreme drukte, net als vorig jaar een aparte afhaalbalie is. Toen was het iig om rij vorming te voorkomen (of beter gezegd terug te dringen..)
 
Gefeliciteerd @SlomeDuikelaar !

Welke doeken wil je gebruiken voor de CanCoat? Ik zou voor meer gaan.. 1 om op te brengen en steeds een schone er bij om uit te poetsen.. Alleen zal die ook wel vollopen. Flink wisselen voor een mooi resultaat!
 
No prob ;)

Gritguards zijn 9,49 per stuk. Bij online aankoop gaat daar 10procent vanaf. Als je doelt op het washboard, die wordt online 35 procent goedkoper. @Rts83

Hou rekening met dat bundels(prijzen) uitgesloten zijn van de actie.
 
  • Leuk
Reactions: Rts83
Helaas, ik kan er niet bij zijn - de baas betaalt voor een dagje Wildlands met de vrouw, dat kan ik natuurlijk niet afslaan. Jammer, want ik had graag even (voor het eerst) in de showroom langs gekomen!

Is er nog een mogelijkheid om de nieuwsbrief alsnog te ontvangen? Ik heb mij pas na het verzenden van de laatste nieuwsbrief daarvoor aangemeld..
 
No prob ;)

Gritguards zijn 9,49 per stuk. Bij online aankoop gaat daar 10procent vanaf. Als je doelt op het washboard, die wordt online 35 procent goedkoper. @Rts83

Hou rekening met dat bundels(prijzen) uitgesloten zijn van de actie.

Dan is de winkelaanbieding voor de gritguard emmers dus alleen interessant voor degenen die graag gamma seals willen hebben. Jammer, maar scheelt een ritje :)
 
Dan is de winkelaanbieding voor de gritguard emmers dus alleen interessant voor degenen die graag gamma seals willen hebben. Jammer, maar scheelt een ritje :)

Of is er iemand uit de Randstad die toch morgen die kant oprijd en een setje emmers voor mij kan meenemen?
 
Anders via Nootdorp of Delft rijden via de N470 en/of N471. Of vanuit Rotterdam via de A13 en dan de N209 en N471

Capture.JPG