• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verkleuring in mijn bekleding passagiers-stoel. Iemand een oplossing?

Marco

Detailing rookie
3 feb 2009
9
0
Hoi allemaal,

Ik heb een VW Polo uit 2000. Best een fijn karretje.
Sind kort heb ik mijzelf ook (lichtelijk) in de wereld van car-detailing gestort. :)

Het exterieur van de Polo is ondertussen best op orde.
Echter m'n interieur nog niet helemaal.
Ik heb namelijk een lichte verkleuring aan de zijkant van het (stoffen) zit-gedeelte op mij passagiers-stoel.
Bllijkbaar heeft bij de vorige eigenaar zeer regelmatig de zon op deze plek geschenen (zelfde parkeerplaats o.i.d.)

De kleur van de bekleding is zwart-grijs. Het bewuste gedeelte hoort zwart/dongergrijs te zijn en is nu iets lichtgrijsig.
Had al een idee om er wat zwarte schoenpoets op te smeren, maar weet niet of dit raadzaam is (afgeven enzo).

Heeft iemand misschien een ander idee?

Uiteraard laat ik het resultaat weten. Ennehhhh... alvast bedankt :)^

Groeten, Marco
 
Het zou verkleuring kunnen zijn. Of gewoon vuil. Mogelijk doet een extractor al wonderen. Het je een duidelijke foto?

Schoenpoets zou ik never ever nooit niet op de stoel smeren. Los van het feit dat het afgeeft, zal het resultaat alleen maar schrikbarend lelijker worden, want je blijft overgangsverschillen houden. De enige plek waar schoenpoets in de auto mag zitten, is in de kofferbak tussen de andere boodschappen. Pas had iemand al het idee opgevat in een ander topic om schoenpoets op de bandwangen te smeren voor een mooie look ......:-& :)_[]
 
Het kan ook slijtage zijn, met een paar duidelijke foto's kunnen we gerichter advies geven