• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vet / benzinevlekken hoe verwijderen

Robke

Detailing addict
16 jun 2011
20
60
Hallo,

Gister mijn auto terug gekregen van repartie, vlotter benzientank vervangen, thuisgekomen zie ik dat op de achterbank (die moesten ze verwijderen om bij de vlotter te kunnen) wat vlekjes zitten, met vieze monteurshanden aan de bank gezeten natuurlijk....stelletje lamzakken]-0 .
Maar goed de garage geeft niet thuis...nee hoor meneertje dat komt zeker niet van ons vandaan..je kent dat wel ...ze boden dan nog wel aan om "even"te kijken of ze het eruit konden krijgen...daar trap ik niet in dus...even een vlekje weg poetsen en de rest niet dan krijg je gelijk kleurverschil met de rest van de stoffenbekleding.

Graag advies hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken...kan ik dat zelf doen? of laten doen?

Alvast bedankt voor het mee denken

Rob

APC erop sprayen, desnoodss inwerken met een borsteltje en daarna afnemen met een handdoek.
Veel vlekken krijg je er op die manier relatief snel er uit. Betere optie is om iemand te zoeken met een extractor