Hoe komt het dat de Spruzzo een compound week maakt? Ben benieuwd hoe dit werkt, je zou toch zeggen dat je met een goede mf doek het residu af kunt nemen. Zelf heb ik de ervaring dat Spruzzo wel helpt.
Je zou kunnen kijken naar de producten van Mother's, minimaal dezelfde kwaliteit alleen een stuk goedkoper.M.Willems zei:1. Is het een verstandige keuze om voor de Meguiar's gold class producten te gaan, of raden jullie mij andere producten aan (ongeveer in de zelfde prijscatogorie)
De Monello polish is een van de betere en zit al in het pakket.M.Willems zei:2. Welke Polish kan ik het beste gebruiken?
Sealer & Glaze van Mother's of Black Hole/White Diamond (afhankelijk van je kleur)M.Willems zei:3. Welke glaze kan ik het beste gebruiken?
De vraag is of er cleaners in de Gold Class wax zitten, we weten het niet zeker maar de kans is wel aanwezig.M.Willems zei:4. de beide bovengenoemde waxen. welke van de 2 kan ik het beste gebruiken en zijn deze wel geschikt om na een glaze te gebruiken of is deze stap dan overbodig?