de definitieMcShine zei:Nu ben ik die term al meerdere malen tegengekomen, maar waarvoor staat LSP?:weetniet
de definitieMcShine zei:Nu ben ik die term al meerdere malen tegengekomen, maar waarvoor staat LSP?:weetniet
SpeeDJ zei:Jaaaa! We hebben wéér wat gevonden waarbij we Monello en Dodo kunnen afkraken! Het lijkt de anti-Wilders-campagne wel....*zucht*
SkyBuMp zei:Bij SN Hybrid is het geen voorgeschreven regel dat je volledig moet ontvetten voor het aanbrengen van de wax. Je kunt gerust Lime Prime of de lite variant gebruiken om daarna SN Hybrid aan te brengen.
De DODO Factory deed dat onlangs met de F40 en bevestigde dat op DW. In mijn ervaring gaat dat tot nu toe ook prima.
Ik lees hierboven:- auto na het waxen en afnemen in de warme zon gezet, waardoor de nog niet 100% gecurede wax weer 'geactiveerd' wordt en gaat 'zweten'.
nicknameless zei:...
Nadat ik thuis ben gekomen, heeft de auto in de volle zon gestaan. Hierin bleven de waxhologrammen weer zichtbaar.
...
GMToyota zei:Dan kan het zijn dat die 4 uur niet genoeg geweest is om de wax helemaal te laten curen.
Bij Red Mist wordt er afgeraden om deze op een verse waxlaag te zetten, omdat de oplosmiddelen in Red Mist deze waxlaag kunnen oplossen. Alleen een 100% goed gecurede wax is er tegen bestand; er wordt dan ook vaak aangeraden om de wax 12-24 uur met rust te laten. Na 4 uren hoeft een wax dus niet volledig gecured te zijn, waardoor je na blootstelling in de volle zon wax hologrammen kan krijgen.
Dibbuz zei:weg kunnen werken met een Deluxe Mega Towel (met de korte kant).
.