• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie heeft ervaring met een Karcher Type 3.77?

ThaBird

Detailing rookie
21 feb 2009
1.124
0
Nu heeft me oude karcher de geest gegeven.

en ben ik genoodzaakt een nieuwe te kopen, wat wilt het lot dat vandaag de gamma krant in de bus valt en mij verast met een hele leuke aanbieding.

De Karcher type 3.77 voor 99 euri.
nu als je het interweb na slaat kosten die dinge overal 199 euro.

Wie heeft er ervaring met deze Karcher?
Is het zijn geld waard? heeft een wateropbrenst van 400liter per uur en 6 meter slang.

Ik sta open voor suggesties.

Groeten Roy
 
Ik heb toevallig de K2.36 gekocht van de week bij de Hornbach (99 euro) ik ben er wel tevreden over, hij doet ze werk goed.. Kan wel een wat langere slan aan, maar je schrik je kapot als je de prijzen daarvan zien.. 90 euro voor 8 meter slang ofzo..8-())
 
Das een mooie aanbieding spot, ik ga hem morgen iig ff halen, dat ding wat ik nu heb om te hd-foamen schiet niet echt op.

gr bb
 
Ik had een maand terug ongeveer een Karcher K2.980 gekocht. (Makro 115 euro)
Ook 400liter opbrengst en volgens mij 130bar.
Ding bevalt me prima.

Er zat bij:

Vario Powerlans
Vuilfrees
Terrasborstel
Autowasborstel :-"
Rioolonstoppingsslang

Volgens mij 4 meter slang
 
Volgende week komt er in de nieuwe karwei folder, weer de Alto-Nilfisk

(welke ik persoonlijk beter en fijner vind dan alsmaar die dure karcher)

En karcher durft maar drie jaar garantie te geven, terrwijl; nilfisk vijf jaar geeft.

Prijs en type weet ik alleen eventjes niet, die ben ik even kwijt :confused:

In ieder geval komt die als grote superstunt in de folder.
 
En je krijgt er gratis een mini karcher bij:D http://www.karcher.nl/versions/nl/assets/vaderdag.pdf
En 5 jaar garantie als je deze invult http://www.karcher.nl/nl/Acties/consumentenapparatuur/Actie-Form_5_Jaar.htm
 
€59,- komt die op, en met uhm terrasreiniger zit die op €89,- (en normaal kost dezelfde hogedrukreiniger ook al €89,-) Dus heb je sowieso al een prijsinst van 3 tientjes. en die is goed geschikt voor het meeste huis/tuin en keuken gebruik. Heb hem zelf thuis ook.
(oudere versie, maar wel zelfde type) En die is nog steeds helemaal super.

(heb geen aandelen hoor! Werk er maar alleen) :p
 
De Kärcher 3.77M is volgens mij ook een verouderd model, deze staat in ieder geval niet meer op de site van Kärcher zelf, en de nieuwe modellen zien er ook iets anders uit.

Neemt niet weg dat het wel een erg mooie aanbieding is, ik zit ook in dubio om mijn huidige K2.9 te vervangen, alhoewel die het nog prima doet.
 
Ik heb de Kärchert gescoord ben benieuwd ziet er iig beter uit dan K 2.02 die ik had. Nogmaals bedankt voor de tip.

gr bb
 
fijn machientje...

zelf deze week die zwaardere gekocht ( 500 serie met alu pomp) maar die 300 serie is voor die centen echt een goeie aanbieding..

werk zelf in een van de nederlandse gamma's en geloof me die dingen gaan onder inkoopsprijs weg ( en al helemaal als je ook nog eens personeelskorting krijgt :D )
 
Hey Jeroen weet je ook welke het precies wordt? Zag nl dat op kieskeurig er al meerdere 110.3 modellen zijn. Met die terrasreinger maar ook met of zonder wielen om hem te verplaatsen.
http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk?product%5B%5D=6CD38B8D7E7E01ABC125755A0053EAD3&product%5B%5D=DD121378F2779EF3C125755A0053CBC2&product%5B%5D=6898C6C7CE9F0056C125755A00540DED
 
Mmmh, in ieder geval niet die op kieskeurig staan, dat lijken allemaal modelletjes van vorig jaar.

Die wij nu hebben. nieuwste model. Is een heel stuk compacter, dus kleiner. En zonder wiel, en ook niet zwaar. Terrasreiniger is optioneel. voor €30,- En de hogedruk, incl spuitlans,2 spuitmondjes, flesje. 5meter kabel. komt op €59,-

Dus kom je totaal op eventueel €89,-

Heb de nieuwe folder hier al liggen. Maar zo even niet binnen handbereik haha.
 
Ik zag de nieuwe folder nog niet online staan, maar dat komt natuurlijk omdat de week nog niet afgelopen is. Kan je geen scan maken of vraag ik nu weer te veel van je :D
 
Toch ook maar voor de aanbieding in de Gamma gegaan, hadden ze ze nog geeneens binnen (vrijdag)!
Wel eentje besteld met aanbetaling, kon nog wel 2 weken duren eer ze binnen komen.
 
Scannen0001.jpg


:p