• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2018!

Hoogleraar economie zei mij ooit; "als je te weinig hebt om uit te geven, moet je zorgen dat er meer binnenkomt".
Mee eens, snap alleen de relevantie niet met voorgaande ;).

Kun je al producten in je winkelwagen zetten zodat je vanavond 00:00 alleen nog maar hoeft af te rekenen?
Dat ging de vorige keer met de SSS in ieder geval wel. Lijkt mij nu ook te kunnen aangezien het gewoon diezelfde producten zijn met een aangepaste prijs.
 
Elk bedrijf hanteert 'andere' prijzen. De ene heeft het gehele jaar 'korting' en de ander geeft die korting weer als 'momentopname'.
Dat gevaar loop je als koper op het moment dat je bij de concullega's gaat rondsnuffelen
( en wat blijkt .... allemaal zelfde prijs ( nou ja zo goed als dan ))
Heb per definitie nooit het rondsnuffelen begrepen, met uitzondering indien er gekeken wordt naar producten die CarClean niet hanteert:
die ene euro verschil mag A de pret nooit drukken, en B gunfactor speelt ook een grote rol ( althans bij 9/10 CC kopers

Maar genoeg gelul hierover, vul lekker met z'n allen de kar, reken af en veel plezier met het uitpakken etcetcetc !

( zekerheidshalve: no way een aanval o.i.d. op @expor hoor, was gewoon algemeen bedoelt !
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en expor
Hebben jullie ook al zo zin om het pakket te omhelzen als de pakketbezorger het komt brengen :D of evt de postbezorger i.p.v. pakket :neutral:
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Net klaar met bestellen, weer wat centjes lichter..

Viel me alleen wel tegen dat er maar 1 ding van Gyeon in de aanbieding was aangezien helft van mijn bestellijst bestond uit gyeon producten en als ik dit wist had ik ze al eerder besteld en dus al in huis.. maar dat terzijde.

Kan niet wachten tot ik alles binnen heb en weer volop kan gaan testen! Veel plezier allemaal met jullie pakketjes!
 
Ook mijn bestelling is de deur uit!
b248a59d63c227ccce09ad7b6921e365.jpg
 
  • Leuk
Reactions: eyefordetails