• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To Dibbuz Carwash & Wax

Ik had een pro account, bij een gratis account heb je 10gig bandbreedte maar die is nu bereikt bij mij.
 
Heey mooie topic man !!

Duidelijk en mooi in stappen uitgelegd .
Enkel is 1 stap voor Mij Niet duidelijk, je begint met de foamgun ipv met t afspoelen van de auto.
Ik spoel juist altijd eerst men auto af vanwege de aanwezige zandkorrels en daarna ga ik met de foamlance aan de haal om het andere vuil los te laten trekken. Dat spoel ik weer af en daarna benut ik schuim van de foamlance om men auto te wassen. Natuurlijk in aanwezigheid van een emmer sop maar dan werk je sowieso met een lekkere lading schuim.

Doe ik hier iets verkeerd off is dit een aandachtspuntje.?

Greetzz en ga zo door !!
 
Met de foamlans week je het vuil los, inclusief de zandkorrels, en dat spoel je dan weer er af, Als het goed is, is er dan alleen nog maar fijne vervuiling aanwezig wat je met de normale was techniek verwijderd. Als ik je verhaal goed lees, schuim je dus 2 maal de auto in? Dat vind ik persoonlijk overkill. Je doet het niet goed of fout wat dat betreft.
 
stimpy68;344581 zei:
Met de foamlans week je het vuil los, inclusief de zandkorrels, en dat spoel je dan weer er af, Als het goed is, is er dan alleen nog maar fijne vervuiling aanwezig wat je met de normale was techniek verwijderd. Als ik je verhaal goed lees, schuim je dus 2 maal de auto in? Dat vind ik persoonlijk overkill. Je doet het niet goed of fout wat dat betreft.

oke oke, dat klinkt duidelijk en ja ach noem t maar motivatie toch :p
maar gezien alle tractoren ed. bij mij op de weg, zit hij redelijk vaak onder de zand/modder en dat spoel ik er persoonlijk graag eerst af inderdaad :)
maar een overkill jaa klinkt ernstig maar daar heb je misschien wel een punt ja, kwa hoeveelheid gebruikte shampoo.... oeps
zal er volgende x eens bij stilstaan haha.

thanks en greetzzz
 
Even een vraagje, is het niet aan te raden altijd te kleien voor het waxen? En tussen het kleien het liefst polijsten of een glaze aanbrengen?