• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

OBDT/Orange Babies = Delirium Orange Drying Towel

Die sms kreeg ik ook net. Vanavond maar eens bestellen. Ik ben er namelijk nu al 2 kwijt aan mijn broer.

Maar je kunt 'm wel vast bestellen....en dan maak je het vanavond gewoon over hahahaha
Nee hoor, ik wil je echt niet pushen....ik denk dat ze er vanavond ook nog wel zijn :-b

Er is geen betere raad dan voorraad. Ik heb nu al een paar keer een half natte doek van het droogrek af moeten vissen aangezien ik ze nogal laat in de was gooi.

ik heb er 2 besteld
waarom 2... ja, ik weet het niet..
heb ik er iig genoeg,
en de poorboys waffle dryer, en de carrand...

Heb 'm zelf nog niet kunnen testen (tsja, het weer hè...), maar hij ziet er in ieder geval erg goed en dik uit. Als 'ie nou ook nog zo slurpt als hij eruit ziet, dan ben ik fan!

Heb geloof ik toch eens ergens gelezen dat voordat deze doek in de shop zou komen CC hem uitvoerig zou testen.

Ik geloof de huidige gebruikers inmiddels wel en doordat we een goede deal aangeboden kregen vonden we het een no-brainer en zijn ze dus op voorraad.