• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

OBDT/Orange Babies = Delirium Orange Drying Towel

Net ook de Delirium besteld. Hopelijk kan hij mijn vorige ervaringen van drogen met (wel goedkopere) MF doeken verbeteren.
Greep nog regelmatig terug naar de oude vertrouwde zeem :roll .

Gezellig, laat even weten hoe laat je er ongeveer denkt te zijn, dan houden we er rekening mee. Tim is nu nogal veel weg vanwege het nieuwe pand, vandaar. Doe maar een PM-etje naar Tim, dan komt het dik in orde.

ben weer ERG benieuwd, hoeveel er hiervan verkocht gaan worden..
maar neem aan dat dit (net als de foamlansen & dap's) niet bekend gemaakt gaat worden?

en blijft deze in het assorti? of verdwijnt deze weer na een korte tijd?

mocht hij echt zo drogen als in het filmpje van csf, dan bestel ik er gewoon nog 2 bij:o)

Kon het niet weerstaan om er 1tje in mijn winkelwagen te stoppen, na al die positieve reacties over de DODT :cool
Ik ga vanavond de doek bestellen en dan geef ik aan mijn pa mijn carrand droogdoek :-d

Ik wil net een bestelling doen
Zie ik dat de CSF Delirium Orange Drying Towel leverbaar is :-)^

Gelijk ook maar 1 besteld
Altijd makkelijk nog een extra droog doek :-b
Ik zal deze voorlopig niet kunnen gebruiken (helaas tekoud) ]-0

Lenn :)

Heb er net 1 bij m´n broer laten bezorgen (met nog wat andere zaken).

Detailen toch meestal samen, leen ik die van hem wel.... :lol

Heb zelf al ´die andere´ en bevalt zo:cool

Sakkeju alweer een reden voor een bestelling.
Ik beperkt mijzelf voortaan tot één bestelling per maand. :-/
Die van januari al gedaan / is onderweg

Hans

Staat ook op mijn verlanglijstje. De OBDT had ook al mijn aandacht getrokken en nu kan ik 'm eindelijk ook hier bestellen bij de eerstvolgende bestelling.
Eerst maar eens een bestellinkje bij elkaar sprokkelen. Haast heeft het niet; er is momenteel weinig te wassen/drogen met de huidige weersomstandigheden.

Als ik dat eerder geweten had :lol
Heb afgelopen dinsdag namelijk de Carrand droogdoek binnen gekregen ;)

Geen probleem, want die werkt ook goed voor mij :cool

Een tip van een mededetailer...... spoel de doek eerst uit nachtje in warm water met wasmiddel zetten voordat hij in de machine gaat....
onderstaand foto llat de kleur van het water na 1 nacht zien, ondanks dat ik het erger had verwacht wel een waarschuwing waard...
obdtspoelingmedium.webp

Bedankt voor de tip (Lexusfreak)
Heb deze doek ook besteld en krijg morgen mijn bestelling binnen
Zal hem eerst appart wassen

Lenn:)

Eerste paar keren wassen willen ze idd nog wel een beetje kleur aflaten, vooral de eerste.
Zeker even rekening mee houden.

Overigens had ik daar bij de Miracle dryer geen last van.

@Soepergrover: Zoals ik het lees niet. Ik lees volgende zending als zijnde volgende afname van bv 1000 stuks door CC bij hun leverancier. Voordat deze dan afgeleverd worden bij CC, gaan ze de doeken van een ingeweven logo voorzien.