• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

OBDT/Orange Babies = Delirium Orange Drying Towel

Dus dan hebben ze 2 soorten doeken? En moet je geluk hebben welke je krijgt?
 
Vooralsnog niet nodig. Morgen bel ik even onze leverancier en dan vraag ik het nog even na.

Edit: genoeg discussie over de doek. Ik denk dat er sprake zal zijn van een misverstand. Als ik met onze leverancier gesproken heb kom ik erop terug.
 
Tim zei:
Heb jij een CSF doek of via een CG kanaal een doek gekocht?

Ik ga net 1 doek uitwassen valt me op dat er een etiket inzit...

is dat bij de Delerium ook ??
aan de ene zijde :
Super Towel

Achterzijde:
MICROFIBER
70% Polyester
30% Polyamide
MADE IN CHINA
 
Zojuist contact gehad met de leverancier en hij verzekert ons dat de CG / Smartwax variant toch echt gewoon zijn doeken zijn. Mocht het vanaf heden nog steeds ontkend worden dan kan hij zelfs kopiefacturen laten zien, maar dat lijkt me niet nodig. :no

Samenvattend: de doeken zijn gewoon identiek.
 
Zal wel een rekenfoutje/marketingvergissing zijn.
Een 730g/m2 doek van 60x90 cm zou iets van 394g moeten wegen.
Als de doek 62x92 cm zou zijn, wordt dat zelfs 416g.

Je moet zo'n ding ook niet gaan wegen direct na het drogen :-b meuh
 
achja, er worden wel meer dingen geroepen..
zolang je maar aan die doek kan komen.. anders:-" :-" :D

wel een beetje vreemd dat er 720gr/m2 word geclaimed.. en er maar 510 gegeven word
 
De Discussie gaat nu over het gewicht, ik geloof niet dat dat iets aan de kwaliteit van de doek afdoet...
Omdat ik via via de mededeling kreeg dat de Delirium een kopie was van de OBDT
en om zonder dat we elkaar zien toch snel een vergelijking te kunnen maken en ik hem al had gewogen voor een vergelijkingstest en review heb ik dat gewicht hier geplaatst
 
Tim zei:
Zojuist contact gehad met de leverancier en hij verzekert ons dat de CG / Smartwax variant toch echt gewoon zijn doeken zijn. Mocht het vanaf heden nog steeds ontkend worden dan kan hij zelfs kopiefacturen laten zien, maar dat lijkt me niet nodig. :no

Samenvattend: de doeken zijn gewoon identiek.

Gelukkig weer een misvatting de wereld uit..:)^
 
die is er al eelco geloof ik:-"

@roy

die sasquatch...
komop.. ik ga geen 11.50 ex verzenden betalen voor een klein doekje..
echt niet..
de dodo fantastic fur is niet veel minder diep, en kost 7 euro..:-"
 
En hij is binnen!!!
https://www.Carclean.com/product/CSF/Delirium_Orange_Drying_Towel_60x90cm_DC-1_101684