• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Tuurlijk! Meer dan welkom!
Dat is het mooiste van zo'n dag, veel leren en veel zelf doen!

Zal ik je op de lijst zetten??
 
Je staat erbij (plaats 3....was vrij gekomen) en hebt een PM van me!
Leuk!
 
rpeelen zei:
Dat is nou toevallig, ik zit net op dit forum rond te neuzen over hoe en wat rondom het mooi houden van mijn nieuw Seat Leon.
Organiseren jullie een meeting op 5min afstand van mijn huis:D

Is dit een meeting bedoeld voor de al met poetsen bekende leden of kan ik hier als poets-noob ook langskomen en poets-kennis opdoen?

Ik ben ook een noobie hoor, vinden ze alleen maar leuk die jonkies wat leren..:-"
 
Aangezien bovenstaande helaas niet komt, zijn er nog andere deelnemers die een extractor willen gebruiken? Anders laat ik hem namelijk thuis!
 
Tsja in mijn beide voorstoelen zitten wel een paar vlekken maar ik wil niet met een natte bips naar huis toe.. Buiten dat zou er al een DAP voor me meegebracht worden al denk ik die na de 17e (DAP clinic van Carclean.com) toch al wel te hebben gekocht..
 
Paulus de Boskabouter zei:
Aangezien bovenstaande helaas niet komt, zijn er nog andere deelnemers die een extractor willen gebruiken? Anders laat ik hem namelijk thuis!

Ik heb nog steeds interesse :)^ maar ik heb geen idee hoeveel gedoe het is voor jou om hem mee te nemen/hem aan te sluiten. Als het geen probleem is zou ik nog graag van het aanbod gebruik maken (en met zeilje onder de kont naar huis moeten begrijp ik :-b).

Edit: ik zie ook zo snel niet de vraag van Ibi terug over een extractor, dat was ik maar onze avator iconen hebben wel wat van elkaar weg dus misschien heb je ons door de war gehaald? :)
 
:D

Om de nieuwste Youngtimer magazine te quoten:

''Een muzikaal mens zou er een moord voor doen om met die roffel de dag te mogen inluiden''

Gaat over de ur quattro :party: :heart_eyes:

Trouwens in deze test word ook een zeer mooie Delta HF Integrale Evoluzione in Verde York uitvoering behandeld, volgens mij is er ook eens zo'n wagen hier op het forum langsgekomen?
 
Leuk! Je bent welkom.
Zal ik je op de lijst zetten?
Dan krijg je een PM van me met verdere instructies.
 
Leuk dat er toch weer wat aanmeldingen zijn. Alle "Newbies", zoals ze zichzelf noemen, zijn bij mij op de dag welkom om de DAP te komen proberen (kom toch niet met mijn eigen auto ,^^).
 
@LB: mag daar ook een rotary op .... wellicht nog een extra-over-de-streep-trekker ?!
Of wellicht dat iemand een testpaneel kan meenemen om het zwitserleven gevoel te krijgen ( zonder dat men aan de onderzijde van een auto eindigt ]d~^ )
Iemand met een lakdiktemeter .... pen/papier mee en je weet voor jezelf hoe je er nu voor staat

Komt ook maar opzetten daar ik dingen las als wax/rotary/extractor/newbee lees
 
Het gaat om een nog nooit gedetailde Toyota Yaris van wat jaartjes oud. We gaan er met een rotary over, maar of de eigenaar blij wordt van een onervaren detailer icm een rotary, dat denk ik niet.

Mocht je geen DAP ervaring hebben en deze ervaring wel op willen doen, meld je dan even bij de Toyota of zet je auto er naast zodat ik je een demo geef waarna je het zelf mag proberen. Niet je hele auto natuurlijk anders kom ik niet aan de Toyota toe.