• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Q's Mini-Rukbunker

Ben jij zo'n koplamp dief omdat je vier setjes hebt staan voor je hobby hoveniers plantage

Ik noem het liever "Lenen zonder toestemming en ook niet terugbrengen" ;)

Setjes kreeg ik zo nu en dan van een garage om op te oefenen. Volgens mij zijn de onderste van een Astra en die krijg ik nog steeds niet zo strak als ik wil, de rest moet ik nog aan beginnen, geloof ik. :)
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Vandaag een begin gemaakt aan de Faptent XL. :p

Nadat mijn vorige het voor gezien hield...

20170911_184220.jpg


Heb ik nu gekozen voor wat duurzamers...

20171004_171830.jpg


Zojuist effe snel 8 zandzakken gehaald om de boel op de grond te houden. Totale gewicht is nu 324kg. :) Morgen hopelijk nog tijd om de zijwanden erin te hangen en dan kan hij meteen getest worden door het aankomende slechte weer. ;)
 
@Aficior - Naja, ik zit in het midden van het land en het weer valt eigenlijk altijd wel minder ernstig uit als word gezegd. :) Ik hou de boel ook wel in de gaten. Er ligt nu 200kg aan zandzakken op het grondframe. (Zie je nog niet op de foto)
 
Haha een beste tent @Quantoxx . Vinden de buren dat prima? o_O
Accepteert de buurt dit ook? Bij mij krijg ik direct boze blikken als ik zo veel parkeerruimte in beslag neem!
Tja, denk dat die eerst een showtje gaat geven aan de buurt in z’n detailkledij met een strippaal!
Binnenkort ook met reklamebord er boven;

“Met Quantoxx in de tent wordt je tussen 9 en 5 gedetailed en verwend”

Nou, de buren vonden het al prima, maar ik heb het ook nog eens dubbel gevraagd om misverstanden te voorkomen. De parkeerplaatsen achter mijn huis liggen in een doodlopende weg (Pleintje voor de bewoners, zeg maar) en mijn schuur zit daar ook. Rommel dus vaak met auto's daarachter. :p


Haha, geweldig!
Mooie upgrade :p
Kunt hem ook nog eens verhuren voor een buurtfeest! Ik zeg, goed bezig
Nou, ben ruim 3 uur bezig geweest met opzetten, samen met m'n vrouwtje! :D Maja, eerste keer is altijd spannend. :p De zeilen moeten er nog in, dus dat kan morgen hopelijk wel. (Kopse kanten zijn dicht, maar je kan er één opening van maken ter grootte van een deur en de andere kant is een opening van 2x3m. Garagedeur, zeg maar. :p

Knappe tent Q! :cool:
Af en toe een BBQ organiseren voor de buurt (in de tent), komt alles goed ;)
Juuuuuist! Jij snapt 'm. :p
 
Nou, de buren vonden het al prima, maar ik heb het ook nog eens dubbel gevraagd om misverstanden te voorkomen. De parkeerplaatsen achter mijn huis liggen in een doodlopende weg (Pleintje voor de bewoners, zeg maar) en mijn schuur zit daar ook. Rommel dus vaak met auto's daarachter. :p


Nou, ben ruim 3 uur bezig geweest met opzetten, samen met m'n vrouwtje! :D Maja, eerste keer is altijd spannend. :p De zeilen moeten er nog in, dus dat kan morgen hopelijk wel. (Kopse kanten zijn dicht, maar je kan er één opening van maken ter grootte van een deur en de andere kant is een opening van 2x3m. Garagedeur, zeg maar. :p

Juuuuuist! Jij snapt 'm. :p

Ideaal zulke buurtjes :)
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx

Vergelijkbare onderwerpen