• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Q's Mini-Rukbunker

Benieuwd of de Moveable Detailing Unit (MDU) de storm van vanmorgen overleefd heeft??
Nou, zoals ik al zei... Hier heeft het wat geregend, zo nu en dan. Wel wat wind, maar verder niet zo bijzonder. :D

De tent heeft het overleefd, maar mankeert nu toch een hoop andere dingen waarover ik al contact heb gehad met de leverancier. Onderdelen worden bijgeleverd en vervangen voor betere, dus dan word hij straks nóg steviger. :D (Krijg hem niet uitgespannen doordat er wat koppelstukken missen. Stonden niet op de tekeningen)

''Moveable'' is een groot woord. :p Wel wat werk om de tent ''effe'' af te breken, te verplaatsen en weer op te bouwen. :p
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en RG.
Goede test geweest dus. Top! Mooi ook dat de test geslaagd is.
Fijn dat je nu meteen al de gebreken constateert en nog fijner dat het wordt opgelost.
Ik houd vast aan Moveable.
Een schuur of garage is redelijk permanent. Jouw oplossing is Moveable.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Niet bang dat ie gejat wordt??

Jah, het is een hoop geld wat daar zo op straat staat. Fair enough! :D Gisteren hoorde ik in de nacht wat gerommel en ik dacht meteen; ''Fack! Er staan een stel bontkragen die tent uitelkaar te schroeven!?'' Ik dus gelijk met m'n trouwe blauwe AmStaff de deur uit gevlogen, want die hoorde ook al iets. :p

Bleek een buurman te zijn die thuiskwam en met iets aan het rommelen was. :D

Maar... De tent zit op zoveel plaatsen met boutjes vast, dan ben je wel effe bezig om 'm uit elkaar te halen en mee te nemen. Ik denk dat je meer kans hebt dat iemand baldadig de zeilen kapot snijdt, dan dat hij meegenomen word. :p Je hebt 6 poten en wil je 'm in zijn geheel optillen en meenemen, moet je ook wel 6 man hebben.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Idd, openbaar is openbaar en dit neigt naar toe eigenen met of zonder rondvraag bij de buren.
Ik gun het je van harte hoor maar niet iedereen zal dit op prijs stellen en kijken of hier een regeltje voor is.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Thanx voor het meedenken! :)

Ik zal eens koekeloeren of er in mijn gemeente dezelfde regeltjes opgaan. :)

Ik denk dat het wel losloopt. Buren vomden het prima en ondanks dat het in feite openbare parkeerplaatsen zijn, zijn ze gemaakt voor de bewoners van 2 huizenblokken. Tussen deze blokken door rijd je naar de achterzijde van de woningen. Dit is een doodlopend straatje en hier parkeren altijd dezelfde mensen. Die mensen zit ik niet in de weg en van hen mocht het ook.

Kortom, niemand heeft last van mij. Maar... openbaar is inderdaad gewoon openbaar. :)

Ik ga morgen een E46 netjes maken en daarna bouw ik de tent al weer af. Het is niet iets permanents. Mocht er een azijnpisser bij zitten en er komt een BOA ofso koekeloeren, dan zal het een waarschuwing worden o.i.d. Daar babbel ik mij wel uit, haha! ;) Klein dorpie, mensen zijn niet zo moeilijk.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Zo dan! De FapTent is gereed. Even verdiepen in wat verlichting en dan komt het goed. :)

20171016_205854.jpg


Vandaag de tent kunnen opbouwen zoals het hoort! :) Nu was de tent écht stevig en dat zonder scheerlijnen of iets dergelijks. Super! :p

Zijzeilen erin, poorten erin en ruimte zat! :)
 
Mooi... Laat je dat nou altijd staan? Of bouw je het op wanneer je gaat poetsen?

Voorlopig laat ik 'm staan. :) Ik ga proberen weer wat meer klusjes aan te pakken omdat ik de laatste tijd weer vaker benaderd word. Vandaag bijv. wat steenslag (motorkap en ook deuren) aangestipt om morgen gelijk mee te kunnen schuren en/of polijsten. Daarna komt er iemand uit Emmen-Compuscum (geen idee hoe je het schrijft) die via-via-via-via een uni-witte Alfa Romeo komt laten zien die gepolijst moet worden.

Dat zijn leuk dingen en ik hoop zo weer verschillende dingen te leren. :)
 
  • Leuk
Reactions: Rémon en Tonny
@Zluytr - Mic, jij zal je vast verdiept hebben in LED-verlichting. :) Ik heb nog gewoon 3 TL-bakken in mijn schuur hangen en deze gewoon met een stuk grondkabel in serie aangesloten op een bestaande schakelaar.

Zoiets zou ik ook willen maken om in de tent te hangen. (Aan de dakversteviging bijvoorbeeld) Ik hoef geen zware kwaliteit of verschillende kleurwarmtes, maar gewoon goed licht. (Tent is wit, dat refelcteert dus al beter zoals in de witte schuur)

Wat zou jij bedenken?

(Lampen in de tent, kabel naar een haspel of naar de schuur die 2 meter verderop zit)
 
Emmer-Compascuum is het :p Vlakbij Emmen,...

(Was net drie kwartier aan het dromen en ben nu net klaarwakker geschud door een nl alert. Je schrikt je wezenloos! Wat kan zo'n telefoon dan janken zeg,...) Dus kan nu niet slapen, sorry dat ik zo scherp ben,....
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik zou iets maken wat uiteraard in een paar tellen weg te halen is. Dus bijvoorbeeld 2 tl bakken en dan aan de bovenkant 2 haken maken.
Die horizontale palen zijn daar denk ik mooi voor.

Zodat je zo iets krijgt: (sorry heb soms iets te veel tijd op mn werk)
37034895444_db2744a6a6_b.jpg

En daarnaast een verplaatsbare lamp op een statief. Licht kleur is niet zo spannend als sommige het soms maken, gaat erom dat je overal goed kan zien wat je doet. Swirl spotten doe je er toch niet mee.
 

Vergelijkbare onderwerpen