Diegene bij wie de fusso vlekt verdienen de "detailing rookie" tag .
+1 quantoxx
Ik smeer ook raak en geen problemen, wel altijd of polijsten of prof polish vooraf. Wel vaak van doek wisselen met uitbuffen, anders gaat het ook bij mij niet goed.
Stel dat je de 2 waxen te dik smeert en te lang laat drogen, dan is het ontzettend moeilijk om weg te krijgen door gewoon uit te buffen met een doek? Gebruiken jullie dan Spray en Wipe o.i.d?Niet goed verdelen lijkt mij ook de reden van vlekken. Maja, we smeren zo dun mogelijk en dat doe je door goed te verdelen.
Alles goed inwerken en niet alleen effe raken. Als je het daarna nog per ongeluk smeert, is het nog goed af te nemen.
Fair enough, wat dát betreft is Collinites makkelijker te verwerken. Maar ook daarbij verdeel ik de wax goed en werk het in.
Ik heb ook vlekken!
Diegene bij wie de fusso vlekt verdienen de "detailing rookie" tag .
1maal een detailing rookie tag voor Jan!!!
Nou... Doe mij der ook maar één dan!
Ik heb de Fusso Coat nu 12x aangebracht zonder problemen. Vandaag moest ik steenslag aanpakken en dat is goed verlopen. Daarna de behandelde panelen effe waxen met Fusso. Allemaal goed ingewerkt en dun verdeeld. (Zoals alle keren)
De motorkap vlekte vervolgens als een malle en snap nu wat een gezeik dat is, zeg...
Bekijk bijlage 101622
Bekijk bijlage 101623
Bekijk bijlage 101624
What the fack?!
1x dit gezeik is voor mij al genoeg. Tot hiervoor vond ik het écht goed spul; Warmte aan de kleur geven, bizarre beading en sheeting en het kost geen drol.
Morgen de Vitreo maar eens proberen.