• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanbiedingen Summer Detail Day 19 augustus 2017

@Zluytr ; altijd link dat internet op zee... ik moest de wekker er voor zetten, toen het lampje uit ging geen verbinding, maar op het moment supreme toch connectie! Misschien kwam dat omdat we met z'n drieen op een rijtje zaten:p
Volgende week staat er thuis hopelijk een grote doos met spullen te wachten!:sun::sun:
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Ook meer als een uur aan het aanschuiven geweest. Dus een groot deel van mijn producten online in de wachtrij besteld.
1948fe77b2026dbe29f13dcb4b711417.jpg
 
  • Leuk
Reactions: tamer en RoyR
Ik kon zaterdag jammer genoeg niet naar de SDD komen omwille van een trouw...
Maar niet getreurd, ik had een mooi verlanglijstje gemaakt en keurig op de specifieke tijdstippen enkele bestellingen geplaatst.
Vandaag alles toegekomen! :cool:
Jammer dat er geen leuke cadeautjes toegevoegd zijn aan de bestellingen, daar verheug ik me dan wel vaak op. Was dit door drukte, of?
 
Ik kon zaterdag jammer genoeg niet naar de SDD komen omwille van een trouw...
Maar niet getreurd, ik had een mooi verlanglijstje gemaakt en keurig op de specifieke tijdstippen enkele bestellingen geplaatst.
Vandaag alles toegekomen! :cool:
Jammer dat er geen leuke cadeautjes toegevoegd zijn aan de bestellingen, daar verheug ik me dan wel vaak op. Was dit door drukte, of?
Volgens mij heb je al genoeg korting gehad toch?
 
  • Leuk
Reactions: Micha D.