• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

Helaas geen Graphene kunnen bemachtigen tijdens de BF. Kom net deze wax tegen, bekend bij jullie?

Grappig idee, zou ook met de Nederlanse kleuren kunnen, maar misschien bestaat het al??
Waxaddict Fjord & Fjell Limited Edition 200 ml


fjord-og-fjell.jpg

fjord-fjell-2.jpg

fjord-fjell-3.jpg






Spesielt lagd for Norge og Bilpleiekongen. Speciaal gemaakt voor Noorwegen en de King of the Car Care. Nydelig duft av sommer. Heerlijke geur van de zomer. Håndtappet i tre lag. Handstuk in drie lagen. Håndmalt lokk. Handgeschilderd deksel. Fokuset har vært å få til en voks som er lett å legge og tørke av, gi suveren vannskrekk med både perling og vannflak, og samtidig ha god varighet. De focus lag op het verkrijgen van een wax die gemakkelijk te plaatsen en te drogen is, uitstekende waterafschrikking biedt met zowel parels als watervlokken, en tegelijkertijd een goede duur heeft.
 
  • Leuk
Reactions: GTI-EDITION230
Ook hier mijn bestelling vandaag geleverd (sorry geen foto vanwege het tijdstip, ik ga zo strekken). Maar nog net tijd voor een vraag:
Ik had de Monelloflesjes besteld, en ook gekregen. Inclusief 3 kleine en 3 grote sprayers. En daar gaat de vraag over namelijk de kleine sprayers passen perfect in de grote (zeg 500ml) flesjes, maar dat betekend dat de grote sprayers nooit in de kleine flesjes gaan passen. Op zich makkelijk op te lossen door van de te grote sprayers het onderste stukje van het slangetje af te knippen, maar dat betekend dat het witte stukje onderaan het slangetje niet meer in het systeem zit. Heeft dat witte dingetje een functie? En natuurlijk: kan het kwaad wanneer ik dat er af knip, misschien verminderde werking?
Deze vraag ook neergelegd bij het CC-team middels email, maar misschien heeft hier iemand ervaring met dit verhaal????
Mvg
Nico
PS bovenstaand doet natuurlijk niets af aan de prestatie die is geleverd door de mensen van CarClean.com :) , grote klasse