• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Ook iemand met Auto Finesse producten? Wil ik ook wel eens proberen! Ik neem in elk geval SN 1&2 mee + de Hybrid. Tevens Fuzion, Blue Velvet, en Banana Armour.
 
@PdB: Zover ik weet is er GEEN warm water. Ik zal ff met ze mailen!

Ik ben voornemens om de Faab helemaal te doen.
Maar das ook wel te doen, want ik heb er bijna geen swirls op.

Verder kan ik maar een beperkt deel van mn spul meenemen. Dit ivm met
ons tijdelijke woning waar maar een deel staat. Wel voldoende voor de meeting ;)
 
@ eelco , hou de ssr1 maar apart alvast :-b

@Paulus de Boskabouter, wat had je zoal ingedachten heb wel wat autofinesse produkten alleen geen waxen (nog niet).

Auto is een en al swirl partij aangezien monteur van Pon het nodig vond om hem door wasstraat te halen en zitten ook nog genoeg krassen op. Maar begin gewoon op de motorkap en zie wel hoever ik kom.
 
Ik denk dat ik de Megane zover mogelijk onder de DAP ga nemen, ding is in 3 jaar tijd nog nooit gewassen maar zit desondanks van dorpel tot het dak onder de swirls.
Zal de Padwasher ook meenemen (voor diegene die hem ook willen gebruiken).

Is er toevallig iemand die Polyester wax oid heeft en dit zou willen meenemen ?
 
Wat moeten ons we bij een polyester-wax voorstellen als ik mag vragen?
Heb wel iets staan voor op boten, ooit eens gekregen, maar bij gebrek aan vertrouwen in het product nooit gebruikt.
Als het wilt proberen, laat maar weten, neem ik het mee.

S_premium_marine_polish_ptef.jpg


Zoiets?
 
Denk het wel Eelco,

Op mijn Megane zit een rood polyester dak. Ik heb van de ombouwer de tip gekregen om deze niet te polijsten maar alleen te voorzien van polyesterwax vandaar de vraag.
Als je die voor mij mee zou willen nemen dan zou dat geweldig zijn !
 
Tuurlijk, ik zal hem ff uit de doos pakken en in het krat bij de grijpvoorraad zetten voor je.

Moet tegen die tijd nog wel een krat inpakken wat ik ga meenemen, dus herinner me er tegen die tijd nog maar ff aan, is net iets om te vergeten.
 
Kreeg vandaag deze mail, van de eigenaar van de hal, op de warm water vraag:

Warm water is iets wat wel kan, maar wat wel extra kosten met zich meebrengt.
Ik wil het volgende voorstellen.

Als jullie € 5,00 per auto betalen dan zetten we de wasboxen op de gratis stand en kunnen jullie onbeperkt wassen en warm water gebruiken.


Leuk idee, maar ik ga nog ff onderhandelen met hem.
Daarbij: door mn nieuwe huis heb ik nu echt geen tijd om dit er nog bij op te pakken :p

Toch wil ik vragen: hoeveel belangstelling is er hiervoor?
Want stel hij maakt een vaste prijs, dan kan ik nog gaan werken met een collectebus bij de deur....:-b
Laat maar ff weten
 
Ik vind het niet spannend, voor een extractor is het handig, maar voor de rest..
Ik heb 2 wasemmers waar een deksel op gaat, en een padwasher met een deksel, dus ik red me wel.

Voor de liefhebbers heb ik ook nog een zo goed als volle pot Dodo Supernatural 2.0 (max 1 auto gebruikt), die mag de collectie ook verlaten.
Ook staat er een zgan doosje Monello klei klaar voor de volgende eigenaar.
 
@Eelco: heb er wel belang bij, ben grootverbruiker van de SNII. Jammer dat het geen hardwood is. Mail me maar even over de prijs, of eventueel ruilen.
 
Ik blijk de 15e helaas niet te kunnen maar heb mijn voorgenomen deelname al wel betaald. Wil jij in mijn plaats? PB mij dan even :)
 
Hallo allemaal,

Ben nét lid geworden van dit forum en wil me ook aanmelden voor deze meeting
Lijkt me leuk om met een club poetsfanaten een dag bezig te zijn:)^
En mijn auto kan ook wel wat aandacht gebruiken:ja !