Wie wil nou een foto van een Robot-Dodo met een pannenkoek als piek?Met als piek @Istnogferarie en ja daar willen we een foto van
Wie wil nou een foto van een Robot-Dodo met een pannenkoek als piek?Met als piek @Istnogferarie en ja daar willen we een foto van
Daar bouwen we een heel grote mechanische dodo van.
... was ook mijn eerste gedachte!Die worden geëxporteerd naar landen waar ook de vehikels heen gaan die hier niet door de apk komen
Hangt er vanaf. De Dap 900v3 heeft verwisselbare backingplate en de plus niet dacht ik...Zou denk liever de plus hebben dan de normale hoor
Wel cool die Rupes! Ik zal wel beginnen met een Dap. Zal al uitdaging genoeg zijn.Ja dan wel
Maar ik heb een dap500 v1
Die doet het nog perfect en vanaf zaterdag een rupes lhr15
Ruil namelijk een rotary in die ik afgelopen kerst gekregen hebt
1 keer gebruikt op sloop auto en ging vrij snel er dwars doorheen
Duwde er veels te hard op dat wel maar vind da veel fijner werken
Ben mij eigenlijk volop aant inlezen en aant informeren over de DA en de pads.Valt best mee
Kijk goed naar hoe je de pads erop plaatst
Scheelt een hoop gewiebel en geschud als die er niet echt lekker op zit
Laat ook de machine zn werk doen en laten draaien
Dan kan er niks mis gaan
Thanks! Standaard zit er geel wit en rood bij qua pads. Moet ik daar nog een andere kleur aan toevoegen. Mijn eerste project wordt nivea factor 50 vingertjes uit de lak krijgen. Ik heb ik dan met s3 en s30 en deze drie pads genoeg?
Thanks! Standaard zit er geel wit en rood bij qua pads. Moet ik daar nog een andere kleur aan toevoegen. Mijn eerste project wordt nivea factor 50 vingertjes uit de lak krijgen. Ik heb ik dan met s3 en s30 en deze drie pads genoeg?