• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanbiedingen Summer Detail Day 19 augustus 2017

  • Gedurende de dag zetten we steeds één of twee merken voor twee uren met maar liefst 20% of zelfs 25% korting in de aanbieding (ook online geldig).*

  • Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite, 303, Waxaddict en Monello
  • Van 11.00u tot 13.00u - 25% korting op Dodo Juice, Scholl en Mothers Wax
  • Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Kenotek, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz
  • Van 13.00u tot 15.00u - 25% korting op Nanolex, Sonax, Surf City Garage en Autoglym
  • Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse, Poorboy's World, Voodoo Ride en Meguiar's
Online begint het feestje al om 10 uur, de SDD begint om 11 uur.
 
Zijn jullie weer klaar voor een nieuwe actie??

RUPES Cashback actie! We hebben weer een leuke actie voor jullie. Let op: alleen geldig op de Summer Detail Day en niet online!

Lever zaterdag 19 augustus 2017 je oude professionele polijstmachine in en ontvang €150,- korting op een RUPES BigFoot LHR15 Mark II of LHR21 Mark II.

Een aantal actievoorwaarden:
- €150,- korting geldt op de LHR15 Mark II of LHR21 Mark II losse machine en deluxe kit.
- De professionele polijstmachine lever je in bij de stand van RUPES. Hier ontvang je tevens een kortingsbon die te gebruiken is in onze showroom.
- De kortingsbon kun je alleen op zaterdag 19 augustus tussen 11.00 - 18.00 uur inleveren.
- De 10% korting die de hele dag geldig is kun je NIET gebruiken in combinatie met deze actie.
- Schuurmachines van de bouwmarkt zijn geen professionele polijstmachines. ;)
- Je kunt 1 bon per polijstmachine gebruiken!
- Je mag meerdere machines per persoon inleveren, maar wel één bon per aankoop gebruiken. Als je twee machines inlevert 'moet' je dus twee nieuwe machines kopen.

Rupes.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een leuke aanbieding!
Is een DAP 900 / PRO 900 ook een 'professionele' machine?

En kun je ook 2 Machines inleveren?
 
Jazeker, de DAP is ook een professionele polijstmachine! Zowel de DAP500, 900, PLUS, PAW etc.

Je kunt twee polijstmachines inleveren en hiervoor kun je twee RUPES machines kopen. Je kunt één bon per machine gebruiken, dus niet twee machines inleveren en deze €300,- voor één aanschaf gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Ronniiie
Zijn er speciale aanbieding op Flex machines ?

En kan je thuis gewoon een bestelling klaar maken in je account in de winkelwagen of moet het in verlanglijst zitten ?
 
Laatst bewerkt:
  • Gedurende de dag zetten we steeds één of twee merken voor twee uren met maar liefst 20% of zelfs 25% korting in de aanbieding (ook online geldig).*

  • Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite, 303, Waxaddict en Monello
  • Van 11.00u tot 13.00u - 25% korting op Dodo Juice, Scholl en Mothers Wax
  • Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Kenotek, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz
  • Van 13.00u tot 15.00u - 25% korting op Nanolex, Sonax, Surf City Garage en Autoglym
  • Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse, Poorboy's World, Voodoo Ride en Meguiar's
Online begint het feestje al om 10 uur, de SDD begint om 11 uur.
Even voor de duidelijkheid :
Ik wil online bijvoorbeeld enkele spullen bestellen van Nanolex en Scholl. Moet ik dan tussen 11 en 12 de Scholl bestellen en tussen de 13 en 15 uur de Nanolex om van de korting te kunnen genieten of maakt het online niet uit. Misschien domme vraag maar voorkomen is beter dan genezen.
 
Dan heb ik toch nog een vraag over de rupes actie @Laurette
In de webshop staan de rupes lhr15 nu met actie prijs van 399
Als ik mijn dap500 inlever krijg ik die 150 euro korting op de 399 of krijg ik die op 516,67?
Dan vind ik het wel ineens heel interessant worden om een rupes te kopen want als dat van actie prijs afgaat kost die ineens maar 249
 
Dan ga ik denk ik naar alle waarschijnlijkheid afscheid nemen van mn dap500
Maar waar die toch heel handig kan zijn met de kleine backingplate
 
In de webshop staan de rupes lhr15 nu met actie prijs van 399
Als ik mijn dap500 inlever krijg ik die 150 euro korting op de 399 of krijg ik die op 516,67?

De inruilactie geldt NIET online, alleen op de SDD zelf. Je moet dus naar Carclean zelf komen om de machine in te leveren op de Rupes stand. Daar ontvang je de kortingsbon en deze lever je dan weer in aan de kassa.