• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

IbizaSigno zei:
Lijkt mij een goed plan! Wel tankstation bedoel je precies?

Dacht even dat er ten hoogte van Leek ook een tankstation zat :schaam Ik kom vanaf de N978 (Zuidhorn) de A7 op bij Leek. Bij de rotondes daar heb je een bedrijvenpark, ik kan daar wel staan te wachten.

EFaYK.webp

Pijl omhoog: daar kom ik vandaan
Pijl rechts: Groningen (kom jij als het goed is vandaan)
Pijl links: richting Drachten
Cirkel: het bedrijventerrein
Vierkant: hier sta ik te wachten bij een bedrijf. Je ziet mij wel staan als je de afslag afrijd. Rotonde direct rechtsaf en dan direct weer links. Mijn blauwe wagen zie je dan wel staan.

1. D-J
2. Juffer1
3. RogierV12 (ovb)
4. LB
5. Joost E31
6. Daaan5
7. Flerflep
8. NiKi
9. IbizaSigno
10. Chasake
11. Paulus de Boskabouter
12. sjoerdnijhuis
13. Eelco
14. Jeroen
15. Denno
16. ThaMystery
17.

nog ruimte in de colonne? :-b

Mogge maat,

zet mij d'r maar bij op.

Heanig an,

Herman.

PS Flerflep, ik weet niet of ik het de hele dag vanwege ziekte volhoud maar als je een DAP hebt met wat pads of deze kunt regelen heb ik wel wat middelen die je kunt gebruiken zolang ik er ben (polijstmiddel, voedende wax en wax. Gewoon komen, kerel, stekie altied wat van op.
Wel zelf ff klei regelen.

ik neem mijn dap en pro + wat spullen ook wel mee. Heeft der nog wel iemand een Festool Shinex RAP 150 FE ( of ander type) en Flex rotary die ik mag proberen/vergelijken de 15e ? Lijkt me een mooie kans om ze eens naaste elkaar te zien.

:rules

Ik neem mee:

- extractor en APC+
- Flex rotary
- DAP 500
- heel veel pads
- Monello polijstmiddelen
- Scholl Concepts polijstmiddelen
- diverse waxen (SN 1&2, Fuzion, SN hybrid, Blue Velvet, Banana Armour)
- etc.

;)

Ivm. Met drukte met mn werk weet ik zo ver van tevoren niet of ik wel kan komen.
En aangezien DJ het wel vantevoren moet weten lijkt het mij beter om me dan maar af te melden.

Laatste betalingen aangepast in startdraadje.
Verder nog ff wat reminders verstuurd.

Dat is nou toevallig, ik zit net op dit forum rond te neuzen over hoe en wat rondom het mooi houden van mijn nieuw Seat Leon.
Organiseren jullie een meeting op 5min afstand van mijn huis:lol

Is dit een meeting bedoeld voor de al met poetsen bekende leden of kan ik hier als poets-noob ook langskomen en poets-kennis opdoen?