• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanbiedingen Summer Detail Day 19 augustus 2017

Hoe werken die give aways eigenlijk

GIVEAWAYS
Bij besteding van €65,- of meer:
Vanaf 11.00 50x Gyeon Smoothie
Vanaf 12.00 50x Monello Vetro Bianco of
Vanaf 12.00 100x Dodo Juice Supernatural Hybrid Panelpot
Vanaf 13.00 48x Auto Finesse Total Interior
Vanaf 14.00 50x Gyeon Bathe+ 400ml
Vanaf 15.00 100x Nanolex samplekit
Vanaf 16.00 100x Surf City Speed Demon sample + Valet Pro geurhanger + Monello Doppio Rosso
Vanaf 17.00 50x Gyeon Silk Dryer XL
Gehele dag 100x Meguiar's Goodiebag bij de Meguiar's stand op vertoon van kassabon met aangeschaft Meguiar's product.
Gehele dag Cadeau bij de Soft99 stand op vertoon van je kassabon met aangeschaft Soft99 product.

Voorbeeld 1: je hebt een bestelling geplaatst in onze showroom en deze ga je om 11.10 ophalen bij onze afhaallocatie. Dan kun je alleen kiezen uit de Smoothie en zolang deze nog niet op is.

Voorbeeld 2: je hebt een bestelling geplaatst in onze showroom en deze ga je om 13.10 ophalen bij onze afhaallocatie. Dan kun je kiezen uit de Smoothie, Vetro Bianco of de Total Interior. Zolang deze nog niet op zijn.

Voorbeeld 3: je hebt een bestelling geplaatst in onze showroom en deze ga je om 17.25 ophalen bij onze afhaallocatie. Dan kun je kiezen uit alle giveaways die op dat moment nog niet op zijn.

Je bestelmoment is dus NIET bepalend voor de giveaways, je ophaalmoment WEL!

Je hebt recht op een giveaway bij een aanschaf van € 65of meer in onze showroom. Maximaal 1 giveaway per merk per klant! Op=Op!
 
@nicknameless: Als bij voorbeeld 2 niet ook de panelpot zou moeten staan :neutral:... begrijp ik er geen bal van.

Enne die EUR 65... wie dat bedacht heeft. Ik zit ondertussen boven de EUR 300... :eek: Dat trekt het budget hier ff niet.
Ga nog maar even strepen...:confounded:
 
Vanaf 12.00 100x Dodo Juice Supernatural Hybrid Panelpot
Als bij voorbeeld 2 niet ook de panelpot zou moeten staan :neutral:... begrijp ik er geen bal van.

Oh, k snap je punt. De Panelpot stond eerst niet in het rijtje. :p

Enne die EUR 65... wie dat bedacht heeft. Ik zit ondertussen boven de EUR 300... :eek:
Als je in één keer voor €300,- besteld, heb je maar recht op 1 giveaway, wanneer je jouw bestelling ophaalt. Als je dit verdeelt, heb je meer mogelijkheden.

Als mensen voor een tientje iets zouden bestellen, kunnen ze daarna een giveaway van €20,- ophalen. :D Da's nie de bedoeling.
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
Jammer dat op een dag als vandaag post nl storing heeft,Track en Trace werkt niet en bij inloggen zegt ie dat je mail adres niet bestaat
 
Lekker blond ik had al mijn bestellingen op afhalen gezet aangezien ik vlak in de buurt woon (automatisme) niet realiserend dat ik die vandaag niet mag afhalen :neutral:

Voor mn gevoel was het vandaag minder druk dan bij de vorige editie maar dat kan ook een fata morgana zijn geweest. :)
 
Laatst bewerkt:
Net terug. Een paar foto's.

IMG_20170819_132456.jpg
IMG_20170819_132518.jpg
IMG_20170819_134014.jpg
 
Ik wil op de valreep nog een dap starterskit aanschaffen. Kan iemand mij een tip geven welke ik het beste kan aanschaffen voor mijn bmw (e91 uit 2006)?
 
Vandaag ook een bezoekje gebracht aan de SDD. Was weer top georganiseerd.
Complimenten aan de crew van Carclean.
 
Helaas was de 5 liter non ferro direct om 11 uur al op, naar zeggen door internet klanten. De rest was prima op voorraad
 
  • Leuk
Reactions: RoyR