• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanbiedingen Summer Detail Day 19 augustus 2017

Zou het voor mij dan verstandig zijn om ook het scholl pakket te nemen

Heb een seat leon uit 2002
Scholl is niet heilig, monello is ook prima. Wel doe je er verstandig aan om een microvezel pad of wollen pad mee te bestellen, aangezien het een VAG lak is.
 
Het scholl pakket kost €233 en krijg je geen korting meer over.
Als je het hele pakket uit elkaar trekt en alles los bestelt op de SDD met de kortingen d'r af, kom je op €237. Dat scheelt dus bijna niets. vervang je de 250 ml verpakkingen door 500 ml dan kom je totaal op €247,34 dat is dan wel weer gunstig.
Als jullie zelf een dap900v3 pakket met scholl zouden samenstellen, zouden jullie dan andere producten toevoegen of producten verwijderen?
 
Doe je voordeel ermee. Kwam er net langs en zag de borden. Veel plezier morgen allemaal en ik hoop voor jullie dat het een mooie dag word!

ivsnjwriyohao.png
 
Scholl is niet heilig, monello is ook prima. Wel doe je er verstandig aan om een microvezel pad of wollen pad mee te bestellen, aangezien het een VAG lak is.


Oke ja we hebben een fordje ka uit 2010 en dan de seat leon

Dus wat zou ik aan het pakket toekunnen voegen

Want ben verlang lijstje aan het maken
 
Hallo iedereen ,
Moet er een bepaalde code ingegeven worden om de korting te krijgen?
Als ik het goed begrijp als je om 12.30 uur bestelt heb je zowel korting op dodo als op gyeon en kan alles samen in 1 bestelling.
 
Hallo iedereen ,
Moet er een bepaalde code ingegeven worden om de korting te krijgen?
Als ik het goed begrijp als je om 12.30 uur bestelt heb je zowel korting op dodo als op gyeon en kan alles samen in 1 bestelling.
Als je bij het afrekenen mijn naam invult als code, dan krijg je wel wat. :)

(Een permaban en een dreigend telefoontje! :) )
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Dus je moet binnen de tijd bestellen. Wordt de korting verrekend (online)
Maar als je meerdere dingen wilt in verschillende merken. Kun je dan in de beschrijving er iets over in neer zetten, zodat je niet meerdere keren verzendkosten hoeft te betalen?
 
Dus je moet binnen de tijd bestellen. Word de korting verrekend (online)
Maar als je meerdere dingen wilt in verschillende merken. Kun je dan in de beschrijving er iets over in neer zetten, zodat je niet meerdere keren verzendkosten hoeft te betalen?

Nope! :) Elke bestelling word als aparte order verwerkt. Dus ook eventueel de bijkomende verzendkosten.
 
Nee. Dit is al wel 100x aangegeven door Carclean.

Er zijn 2 opties:
- elke bestelling boven 60 euro > gratis verzending
- onder 60 euro verzendkosten betalen.

Elk pakketje/bestelling wordt los verzonden.
Tussen 12 en half 1 is wel heel veel tegelijk in de aanbieding
 
  • Leuk
Reactions: Altos en Quantoxx
Kort vraagje, misschien is het al gezegd maar ik kan het nergens terugvinden. Als je online bestelt binnen de kortingsperiode (bijvoorbeeld collinite tussen 10:00 - 12:30 uur), maar het product is uit voorraad. Krijg je dan de korting alsnog als het product terug in voorraad is?